Sprzedaż online równoważy zamykanie punktów stacjonarnych National Lottery

Loterie
Bartosz 26/11/2020

Ostatnia aktualizacja: 26 listopada 2020

Operator brytyjskiej loterii National Lottery, Camelot odnotował sprzedaż na poziomie 3,85 miliarda funtów za sześć miesięcy zakończonych 26 września, o zaledwie 1,7 procent mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Statystyki w dużej mierze utrzymywały się na stałym poziomie w okresie dotkniętym pandemią Covid-19, a wzrost sprzedaży mobilnej pomógł prawie całkowicie zrównoważyć spadek sprzedaży detalicznej.

Sprzedaż loterii cyfrowych wzrosła o 39,1 procent rok do roku, w dużej mierze dzięki wzrostowi sprzedaży mobilnej o 50,7 procent do 1,13 miliarda funtów. Operator odnotował 1,3 miliona rejestracji nowych graczy cyfrowych w tym okresie.

W międzyczasie sprzedaż detaliczna spadła o 30,5% do 2,23 mld GBP, ale wzrosła w drugim kwartale, gdy początkowe środki blokujące w Wielkiej Brytanii zostały złagodzone.

Camelot przekazał 863,7 mln funtów na cele charytatywne w tym okresie, co oznacza spadek o 1,5 procent rok do roku. Mówi się, że przekazał ponad 800 milionów funtów na cele, które pomagają w wysiłkach związanych ze zwalczaniem pandemii Covid-19.

Podobnie jak większość innych firm, w tym roku stanęliśmy przed wieloma wstrząsami i wyzwaniami. Na początku kwietnia znaleźliśmy się w bezprecedensowej sytuacji z gwałtownym spadkiem sprzedaży, niepewnością handlu detalicznego i naszym uczestnictwem w grze EuroMillions w niebezpieczeństwie, ponieważ niektóre z krajów partnerskich znajdowały się pod ścisłą blokadą – powiedział Nigel Railton, dyrektor naczelny Camelot.

Operator oczekuje, że wyniki sprzedaży będą utrzymywać się na podobnym poziomie do końca roku obrotowego.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL