Sprzedaż online równoważy zamykanie punktów stacjonarnych National Lottery

national lottery

Operator brytyjskiej loterii National Lottery, Camelot odnotował sprzedaż na poziomie 3,85 miliarda funtów za sześć miesięcy zakończonych 26 września, o zaledwie 1,7 procent mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Statystyki w dużej mierze utrzymywały się na stałym poziomie w okresie dotkniętym pandemią Covid-19, a wzrost sprzedaży mobilnej pomógł prawie całkowicie zrównoważyć spadek sprzedaży detalicznej.

Sprzedaż loterii cyfrowych wzrosła o 39,1 procent rok do roku, w dużej mierze dzięki wzrostowi sprzedaży mobilnej o 50,7 procent do 1,13 miliarda funtów. Operator odnotował 1,3 miliona rejestracji nowych graczy cyfrowych w tym okresie.

W międzyczasie sprzedaż detaliczna spadła o 30,5% do 2,23 mld GBP, ale wzrosła w drugim kwartale, gdy początkowe środki blokujące w Wielkiej Brytanii zostały złagodzone.

Camelot przekazał 863,7 mln funtów na cele charytatywne w tym okresie, co oznacza spadek o 1,5 procent rok do roku. Mówi się, że przekazał ponad 800 milionów funtów na cele, które pomagają w wysiłkach związanych ze zwalczaniem pandemii Covid-19.

Podobnie jak większość innych firm, w tym roku stanęliśmy przed wieloma wstrząsami i wyzwaniami. Na początku kwietnia znaleźliśmy się w bezprecedensowej sytuacji z gwałtownym spadkiem sprzedaży, niepewnością handlu detalicznego i naszym uczestnictwem w grze EuroMillions w niebezpieczeństwie, ponieważ niektóre z krajów partnerskich znajdowały się pod ścisłą blokadą – powiedział Nigel Railton, dyrektor naczelny Camelot.

Operator oczekuje, że wyniki sprzedaży będą utrzymywać się na podobnym poziomie do końca roku obrotowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *