Strefa Ochrony Konsumentów powraca do ICE London

Strefa Ochrony Konsumentów, która wzbudziła wielkie zainteresowanie na ICE London 2018, otrzymała nowy wysoki profil na kolejnej edycji targów.

Strefa, która będzie nieco większa w 2019 roku, została przeniesiona do obszaru wysokiego zainteresowania, przylegając do pawilonu Bingo i Akademii Totally Gaming Academy w Sali Południowej w ExCeL London. Ten ruch odzwierciedla ogromne znaczenie, jakie Odpowiedzialna Hazard odgrywa w kulturze wszystkich poważnych operatorów we wszystkich branżowych grach.

Ewa Bakun, dyrektor działu badań i zaangażowania w Clarion Gaming, powiedziała:

„Grzywny nakładane za niedostatki w dziedzinie ochrony konsumentów stają się bardziej dotkliwe i restrykcyjne, doskonalenie firm pod względem odpowiedzialnego lub bezpieczniejszego hazardu, zgodnie z definicją Komisji ds. Hazardu w Wielkiej Brytanii, nie tylko wpływają pozytywnie na markę. Reputacja poprzez ochronę graczy przed uzależnieniami i uczciwość biznesowa to także jej podstawa.”

W połączeniu z ograniczeniami reklamowymi i zaawansowanymi technologiami, które pomagają w bardziej świadomym podejściu do ochrony konsumentów, Odpowiedzialny Hazard nadal będzie dominować w dyskusjach i debatach branżowych w 2019 r. Strefa ochrony konsumenta ICE London służy jako punkt odniesienia dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym organów regulacyjnych, agencji, organizacji zajmujące się leczeniem i tych organizacji komercyjne, które wykorzystały moc nowych technologii do rozwijania przesłania odpowiedzialności społecznej.

Strefa Ochrony Konsumentów po raz kolejny będzie gościć najbardziej postępowe organizacje odpowiedzialnego hazardu i przedstawi plan prezentacji i dyskusji wokół najgorętszych tematów dnia, w tym śledzenie graczy, samo wykluczanie, najnowsze wynalazki, ochrona małoletnich graczy i reklama.

Clarion Gaming zaprasza organizacje komercyjne, które stawiają ochronę konsumenta w centrum swojej oferty, do wystawiania preferencyjnych stawek i korzystania z ekspozycji  jako kluczowych zwolenników odpowiedzialnego hazardu i ochrony konsumentów.

W 2018 roku rekordowa liczba 3336 gości ze 153 jurysdykcji sprawiła, że ​​podróż do ICE London odnotował 11- procentowy wzrost w stosunku do roku 2017 i był siódmym rokiem z rzędu wzrostu. Najnowsza edycja ICE London z 2019 roku została uznana za największą na rynku, obejmującą 45 500 m² powierzchni netto.

Aby poznać możliwości związane z wystawą i marką w strefie ochrony konsumentów, skontaktuj się z Joshua Wright pod adresem [email protected]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *