Strefa Ochrony Konsumentów powraca do ICE London

Okiem eksperta
Iwo 23/11/2018

Ostatnia aktualizacja: 23 listopada 2018

Strefa Ochrony Konsumentów, która wzbudziła wielkie zainteresowanie na ICE London 2018, otrzymała nowy wysoki profil na kolejnej edycji targów.

Strefa, która będzie nieco większa w 2019 roku, została przeniesiona do obszaru wysokiego zainteresowania, przylegając do pawilonu Bingo i Akademii Totally Gaming Academy w Sali Południowej w ExCeL London. Ten ruch odzwierciedla ogromne znaczenie, jakie Odpowiedzialna Hazard odgrywa w kulturze wszystkich poważnych operatorów we wszystkich branżowych grach.

Ewa Bakun, dyrektor działu badań i zaangażowania w Clarion Gaming, powiedziała:

„Grzywny nakładane za niedostatki w dziedzinie ochrony konsumentów stają się bardziej dotkliwe i restrykcyjne, doskonalenie firm pod względem odpowiedzialnego lub bezpieczniejszego hazardu, zgodnie z definicją Komisji ds. Hazardu w Wielkiej Brytanii, nie tylko wpływają pozytywnie na markę. Reputacja poprzez ochronę graczy przed uzależnieniami i uczciwość biznesowa to także jej podstawa.”

W połączeniu z ograniczeniami reklamowymi i zaawansowanymi technologiami, które pomagają w bardziej świadomym podejściu do ochrony konsumentów, Odpowiedzialny Hazard nadal będzie dominować w dyskusjach i debatach branżowych w 2019 r. Strefa ochrony konsumenta ICE London służy jako punkt odniesienia dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym organów regulacyjnych, agencji, organizacji zajmujące się leczeniem i tych organizacji komercyjne, które wykorzystały moc nowych technologii do rozwijania przesłania odpowiedzialności społecznej.

Strefa Ochrony Konsumentów po raz kolejny będzie gościć najbardziej postępowe organizacje odpowiedzialnego hazardu i przedstawi plan prezentacji i dyskusji wokół najgorętszych tematów dnia, w tym śledzenie graczy, samo wykluczanie, najnowsze wynalazki, ochrona małoletnich graczy i reklama.

Clarion Gaming zaprasza organizacje komercyjne, które stawiają ochronę konsumenta w centrum swojej oferty, do wystawiania preferencyjnych stawek i korzystania z ekspozycji  jako kluczowych zwolenników odpowiedzialnego hazardu i ochrony konsumentów.

W 2018 roku rekordowa liczba 3336 gości ze 153 jurysdykcji sprawiła, że ​​podróż do ICE London odnotował 11- procentowy wzrost w stosunku do roku 2017 i był siódmym rokiem z rzędu wzrostu. Najnowsza edycja ICE London z 2019 roku została uznana za największą na rynku, obejmującą 45 500 m² powierzchni netto.

Aby poznać możliwości związane z wystawą i marką w strefie ochrony konsumentów, skontaktuj się z Joshua Wright pod adresem [email protected]

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL