STS z kampanią podkreślająca, że obstawianie nie jest hazardem

Branżowy marketing Odpowiedzialna gra
Iwo 29/08/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

26 sierpnia uruchomiona została kampania promocyjna bukmachera STS, która jest częścią nowej strategii marketingowej marki.

Osią strategii jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem – takich jak brak wiary w wygraną – a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich.

Firma podkreśla, że obstawianie to nie hazard. W ramach kampanii zrealizowane zostały następujące spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online.

Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również działania w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL