Ostatnia aktualizacja: 8 października 2021
Super League Gaming, światowy lider w łączeniu marek konsumenckich z graczami wideo w każdym wieku w trybie in-stream, w grze i treści za pośrednictwem społeczności twórców, własnych platform i usług e-sportowych, ogłosiła dziś przejęcie Bloxbiz, dynamicznej reklamy platforma zaprojektowana specjalnie dla środowisk Metaverse.
Rozpoczęte w 2020 roku, początkowe wdrożenie Bloxbiz umożliwia markom reklamowanie się w popularnych grach Roblox i pomaga twórcom Roblox w zarabianiu i analizie gier
Potężna platforma reklamowa Bloxbiz dociera do ponad 25 milionów aktywnych użytkowników Roblox miesięcznie w kolekcji ponad 75 wyselekcjonowanych, bezpiecznych dla marki gier. Reklamy w grach przybierają formę kreatywnych billboardów, które uzupełniają wrażenia z gry, umożliwiając naturalne odkrywanie bez przerywania rozgrywki. Reklamy są mierzone za pomocą zaawansowanej technologii Bloxbiz, która weryfikuje widoczność w przestrzeni 3D i dostarcza zagregowane dane geograficzne, językowe i urządzenia odbiorców.
Super League i założyciele Bloxbiz, Sam Drozdov i Ben Khakshoor, nawiązali współpracę roboczą na początku tego roku, z Super League prowadzącą wiele kampanii Roblox z najwyższej klasy markami rozrywkowymi i streamingowymi, które szukają nowych sposobów na dotarcie do młodych odbiorców. Widząc sukces i szeroką atrakcyjność programów dla reklamodawców, firmy zdecydowały, że ujednolicona oferta na rynku przyspieszy ich wspólne cele rozwoju.
„Wierzymy, że przejęcie Bloxbiz zmieni zasady gry w Super League”, mówi Ann Hand, prezes i dyrektor generalny Super League. „Ta transakcja pozwala nam realizować nasze plany odważnego rozszerzenia naszego zasięgu w metawersie, co mamy nadzieję spodoba się naszym inwestorom i szerszemu rynkowi. Cieszymy się, że mamy na pokładzie lidera reklamy w grze, aby dotrzeć do ogromnej publiczności, która istnieje w Robloxie”.
„Istnieją dokładnie trzy niezawodne sposoby, dzięki którym marki mogą nawiązać autentyczne relacje z graczami w dzisiejszym świecie mediów – w grze, w strumieniu i w treści” – mówi Matt Edelman, dyrektor ds. handlowych Super League Gaming. „Nasze przejęcie Bloxbiz stawia Super League w godnej pozazdroszczenia pozycji w ekosystemie reklamowym w grze. Możemy umieścić marketerów przed odwiecznie nieuchwytną publicznością demograficzną na dużą skalę, jednocześnie generując godne przychody dla przedsiębiorczych twórców gier, którzy ciężko pracują, aby przekształcić swoją pasję w źródło utrzymania”.
To strategiczne przejęcie Bloxbiz zwiększa już istniejącą i szybko rozwijającą się obecność Super League w metawszechświecie, w szczególności odbiorców Minecraft poprzez trzy posiadane i obsługiwane nieruchomości:
Minehut, największy serwer społecznościowy Minecraft Java Edition w Ameryce Północnej, z ponad 4 milionami zarejestrowanych użytkowników. Mineville i Pixel Paradise, dwa z siedmiu oficjalnych serwerów Minecraft dostępnych za pośrednictwem Minecraft Bedrock Edition na Xbox, Playstation, iOS i Android, które docierają do ponad 4,5 miliona graczy miesięcznie i zapewniają rozrywkę ponad 22 milionom graczy w 2020 roku.
„Im więcej czasu spędziliśmy z zespołem Super League, tym bardziej zdaliśmy sobie sprawę, że bycie częścią tego, co budują, jest najbardziej energetyzującym sposobem na rozwinięcie naszej wizji Bloxbiz” – powiedział Sam Drozdov, współzałożyciel i obecnie dyrektor Bloxbiz w Superliga.
„Platformy Metaverse dają projektantom i deweloperom gier coraz większą rolę w gospodarce twórców. Bloxbiz został założony, aby pomóc im generować przychody z partnerstwa marek w oparciu o odbiorców, którymi kierują”.
„Roblox to tylko pierwszy przystanek w naszej misji wspierania twórców w środowiskach metaverse” – dodał Ben Khakshoor, współzałożyciel Bloxbiz, a obecnie dyrektor techniczny Bloxbiz w Super League. „Super League ma rozmach i zaufanie jako firma, która rozumie tę przestrzeń, co sprawia, że łączenie sił jest tak ekscytujące”.
Na podstawie europeangaming.eu
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"