Ostatnia aktualizacja: 7 stycznia 2024
Grupa Superbet została Partnerem IV Kongresu Sport Biznes Polska. Grupa Superbet to szybko rosnący, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line, który działa na blisko 30 rynkach. Jest 16. najwyżej notowaną firmą gier online na świecie i jednym z kluczowych graczy w Europie. Zatrudnia ponad 3,5 tysiąca pracowników na całym świecie.
Działalność Grupy koncentruje się na zakładach sportowych i grach w kanałach on-line i retail. Grupa rozwija się organicznie i poprzez akwizycje, zarówno w Europie Zachodniej, jak i w regionie CEE. Udziałowcem Grupy jest największy na świecie fundusz private equity – amerykański Blackstone. Superbet inwestuje w innowacyjne, autorskie rozwiązania technologiczne.
Grupa na świecie działa pod markami Superbet, Napoleon i Lucky Days. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako Superbet (Superbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.). Od 2020 roku, oferując zakłady on-line w oparciu o zezwolenie Min. Finansów RP w aplikacji mobilnej iOS, Android oraz na stronie superbet.pl.
Dynamiczny rozwój to efekt między innymi wykorzystania autorskiej, szybko skalowalnej technologii, koncentracji na kanale mobile, w tym wdrożenia innowacji: pierwszych na polskim rynku bukmacherskim darmowych gier i nowatorskiej, sportowej platformy społecznościowej – SuperSocial.
Superbet jako pierwszy bukmacher w Polsce udostępnia rozwiązania, mające zapewnić użytkownikom darmową rozrywkę. SuperGame Jackpot i SuperSpin to darmowe gry, w które może zagrać każdy zarejestrowany użytkownik, bez ryzyka przegranej.
Kolejna duża innowacja od Superbet to SuperSocial, czyli zamknięta w aplikacji zaawansowana platforma społecznościowa. SuperSocial skupia osoby zainteresowane sportem i typowaniem wyników, pozwala na wymianę doświadczeń i wspólne przeżywanie wydarzeń sportowych. Na platformie można łatwo powielać zakłady innych typerów, dzielić się własnymi kuponami i uczestniczyć w czatach przypisanych do danego wydarzenia.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."