Ostatnia aktualizacja: 11 lutego 2014
Talarius wdrożył nowy system elektroniczny do swoich maszyn na terenie Wielkiej Brytanii, który przyczyni się do zwiększenia efektywności operacyjnej i zmniejszenia czasu bezczynności maszyny.
System tworzy bazę danych na żywo, która działa jak centralny hub dla inżynierów i menedżerów punktu gier. Przez aktualizacje w czasie rzeczywistym inżynierowie są natychmiast informowani o wszelkich usterkach maszyn zarejestrowanych przez zarządców obiektu. W rezultacie czas przestoju maszyny jest znacznie zmniejszony, a zespół zarządzający ma dostęp do przeglądu sytuacji w każdym punkcie gry.
Peter Harvey, dyrektor Talarius, powiedział :”Jesteśmy zachwyceni uruchomieniem nowego systemu, który ma na celu poprawę efektywności naszych działań.”
„Nasze badania stale wykazują, że klienci są niezadowoleni, gdy ich ulubione maszyny są niedostępne, a inwestycja ta jest tylko jednym z kroków podjętych w celu zapewnienia najlepszych możliwych usług dla naszych klientów.”
„Talarius ma doskonały zespół wysoko wykwalifikowanych inżynierów, dokładnie selekcjonowanych pod kątem swojego doświadczenia i zaawansowania, a ten system pozwoli im rozwijać się dalej.”
Źródło: intergameonline.com