Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
FanDuel zatrudnił legendę NBA, Charlesa Barkleya, do roli głównej w swojej najnowszej kampanii reklamowej przed Playoffs NBA.
Oficjalny partner NBA w zakresie zakładów sportowych wykorzystał technologię deep fake, aby cyfrowo odtworzyć Barkleya z czasów jego gry.
Kampania zatytułowana „Think like a Player” ma na celu zachęcenie graczy do myślenia jak gwiazda NBA podczas obstawiania play-offów, które rozpoczynają się w tym tygodniu.
Barkley „zwerbuje” młodszego siebie, aby pomóc fanom zrozumieć produkty Same Game Parlay, a także jak obstawiać swoich ulubionych graczy.
„Cieszymy się, że możemy wykorzystać energię play-offów NBA, a także fanów Charlesa” — powiedział Andrew Sneyd, wiceprezes ds. marketingu w FanDuel.
FanDuel wykorzystał tę technologię, aby odtworzyć Barkleya z lat 90., wykorzystując nostalgię swoich fanów z tamtych czasów. Reklamy rozpoczną się po zakończeniu sezonu zasadniczego i będą wyświetlane aż do finału.
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"