Technologia DeepFake w nowej kampanii reklamowej FanDuel z Cherles`em Barkley`em

Artykuły Technologie USA
Wiktor Czerwiński 12/04/2023

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024

FanDuel zatrudnił legendę NBA, Charlesa Barkleya, do roli głównej w swojej najnowszej kampanii reklamowej przed Playoffs NBA.

Oficjalny partner NBA w zakresie zakładów sportowych wykorzystał technologię deep fake, aby cyfrowo odtworzyć Barkleya z czasów jego gry.

Kampania zatytułowana „Think like a Player” ma na celu zachęcenie graczy do myślenia jak gwiazda NBA podczas obstawiania play-offów, które rozpoczynają się w tym tygodniu.

Barkley „zwerbuje” młodszego siebie, aby pomóc fanom zrozumieć produkty Same Game Parlay, a także jak obstawiać swoich ulubionych graczy.

„Cieszymy się, że możemy wykorzystać energię play-offów NBA, a także fanów Charlesa” — powiedział Andrew Sneyd, wiceprezes ds. marketingu w FanDuel.

FanDuel wykorzystał tę technologię, aby odtworzyć Barkleya z lat 90., wykorzystując nostalgię swoich fanów z tamtych czasów. Reklamy rozpoczną się po zakończeniu sezonu zasadniczego i będą wyświetlane aż do finału.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL