Tegoroczna Berlin Affiliate Conference oczekuje ponad 3.000 delegatów

Partner iGB oczekuje kolejnego wzrostu rejestracji delegatów na tegoroczną Konferencję Partnerską w Berlinie (BAC). Konferencja, która odbędzie się w dniach 1-4 listopada, spodziewa się, że będzie gościć 3.250 delegatów, w porównaniu z około 3.000 z ubiegłego roku.
Berlin Affiliate Conference obejmie pełny harmonogram treści edukacyjnych, skupiających się na narzędziach związanych z firmą, technologiach marketingowych, płatnych i social mediach oraz strategiach SEO.
Tegoroczne konferencje organizowane z okazji BAC obejmują sesje dotyczące: kar nakładanych przez Google, marketingu influencerów, reklam w serwisie Facebook i korzystania z podejścia opartego na danych do mediów społecznościowych.
Jak zwykle przy powitaniu będą serwowane również powitalne drinki i nie zabraknie sesji relaksacyjnej, zapewniając delegatom naprawdę ciekawą oprawę tej Konferencji.
BAC z przyjemnością powitał William Hill, 888.com, EGO i iAffiliates jako sponsorów premium z okazji tegorocznych wydarzeń.
Konferencja po raz kolejny odbędzie się razem z EiG, oferując delegatom szansę spędzić tydzień w Berlinie w czasie najważniejszych wydarzeń branżowych.
Szefowa działu iGaming Business, Shona ODonnell, powiedziała: „Są to najlepsze czasy dla Berlińskiej Konferencji, której znaczenie i ranga rośnie co roku.
„Łącząc się z EiG, mamy nadzieję, że delegaci znów będą cieszyć się tygodniem w Berlinie, gdzie mogą się połączyć w doświadczeniach i uczyć się od najtęższych umysłów w branży online”.