Tipico przedłużyło współpracę z Bundesligą

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 09:40 05/02/2025

Ostatnia aktualizacja: 8 lutego 2025

Tipico, wiodący niemiecki dostawca zakładów sportowych, pozostanie oficjalnym partnerem Bundesligi i 2. Bundesligi. Przed końcem obecnej umowy Tipico i DFL (Deutsche Fußball Liga) zgodziły się na przedłużenie partnerstwa, które rozpoczęło się w 2018 r., do końca sezonu 2027/28.

W ramach tej umowy Tipico będzie nadal używać logo obu rozgrywek i dwóch Meisterschalen (trofeów mistrzowskich) w swoich reklamach. Firma zachowa również swoje rozległe prawa reklamowe, w tym prawa pierwszego dostępu zawarte w umowach medialnych DFL, a także „Matching Offer Right” dla wszystkich specjalnych formatów reklamowych z partnerami krajowymi i wyłączność w branży. Tipico zostanie również zintegrowane z cyfrowymi platformami Bundesligi.\

Tobias Thöne, dyrektor ds. partnerstw handlowych w Bundesliga International GmbH, oświadczył:

„Jesteśmy podekscytowani przedłużeniem tej długotrwałej współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu. Przez lata Tipico udowodniło, że jest wysoce profesjonalnym i niezawodnym partnerem z głęboką pasją do piłki nożnej”

Kajetan Strini-Brown, dyrektor ds. marki sportowej w Tipico, powiedział:

„Jesteśmy niesamowicie dumni, że kontynuujemy nasze partnerstwo z Bundesligą i 2. Bundesligą! Niemiecka piłka nożna jest w centrum tego, co robimy, a ta pasja zawsze była głęboko zakorzeniona w naszym DNA jako firmy. To rozszerzenie jest kluczową częścią naszych strategicznych partnerstw, które obejmują również DFB-Pokal, inną dużą niemiecką markę piłkarską. Sponsorowanie i widoczność, jaką ono zapewnia, odgrywają ważną rolę w kierowaniu klientów na legalny rynek”.

Przypomnijmy, iż w zeszłym miesiącu Tipico dokonało zakupu Admiral Austria od Novomatic.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL