Tipico sponsorem Pucharu Niemiec

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 30/05/2024

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2024

Niemiecki operator Tipico poinformował o zostaniu oficjalnym partnerem DFB Pokal dla mężczyzn i kobiet.

Umowa będzie obowiązywała przez najbliższe dwie edycje, do 30 czerwca 2026 roku.

W ramach partnerstwa Tipico będzie mogło reklamować się z wykorzystaniem logotypów obu rozgrywek pucharowych.
Logo Tipico będzie widoczne także podczas meczów w DFB Pokal dla kobiet i mężczyzn, w tym na tablicach reklamowych i kanałach cyfrowych zawodów oraz Niemieckiego Związku Piłki Nożnej (DFB).

Dr Holger Blask, Prezes Zarządu DFB GmbH & Co. KG, oświadczył:

„Witamy Tipico jako nowego partnera zawodów DFB Cup dla kobiet i mężczyzn. Z niecierpliwością czekamy na nowe zaangażowanie w kontekście dwóch tradycyjnych konkursów z finałami w Kolonii i Berlinie. We współpracy chcemy także kontynuować i intensyfikować nasze szeroko zakrojone wysiłki na rzecz promowania odpowiedzialnej gry.”

Kajetan Strini-Brown, dyrektor ds. zakupów marketingowych w Tipico, powiedziała: 

„Mając DFB po naszej stronie, gramy teraz w tej samej drużynie, co współpartner DFB Pokal, co wzmacnia naszą rolę największego dostawcy zakładów sportowych w Niemczech piłka nożna. DFB Pokal, znany z dramatycznych meczów i zaskakujących zwrotów akcji, również idealnie pasuje do Tipico, ponieważ zawsze staramy się oferować naszym klientom emocjonujące, ekscytujące i bezpieczne wrażenia z zakładów sportowych.

Tipico wraz ze swoją ofertą znajduje się na białej liście dozwolonych niemieckich dostawców zakładów sportowych.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL