Wiodący bukmacher z Europy Środkowej, Tipsport, zatwierdził „poważną ekspansję” danych dotyczących sportu i zakładów dostarczanych przez Genius Sports
Podwyżka zwiększy zasoby bukmacherskie Tipsport dzięki pakietowi Genius Sports opartych na danych rozwiązań przedmeczowych, LiveData i LiveTrading, zapewniając jednocześnie pełną elastyczność i kontrolę nad każdym elementem operacji transakcyjnych w zakładach sportowych.
Tipsport skorzysta z optymalnej gamy kanałów API w czasie rzeczywistym, które zapewniają precyzyjną dokładność punktową danych dla angielskiej Premier League, NCAA Basketball, Euroligi i NFL, lig/rozgrywek sportowych, w których Genius Sports jest wyłącznym dostawcą danych.
„Niekończąca się innowacja jest zdecydowanie częścią naszego DNA, dlatego cieszymy się, że możemy poszerzyć naszą współpracę z Genius Sports na nadchodzące lata”
– powiedział Petr Komarek, dyrektor ds. transmisji danych i transmisji w Tipsport.
„Biorąc pod uwagę tę silną więź, cieszymy się, że możemy zaangażować znacznie więcej klientów i zapewnić im nasze światowej klasy usługi. Z niecierpliwością czekamy na wspólne tworzenie fascynujących i wyjątkowych projektów.”
Co ważne, Tipsport podkreślił pakiet produktów Genius Sports NFL, który obejmuje dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym, zastrzeżone statystyki nowej generacji (NGS) i oficjalny kanał danych o zakładach sportowych.
Dalsze postanowienia sprawią, że Genius Sports zwiększy możliwości transmisji na żywo w Tipsport dzięki strumieniom o niskim opóźnieniu i pełnej gamie treści piłkarskich na żywo, obejmujących pro-ligi od Argentyny po Chiny, a także dziesiątki lig koszykówki FIBA i siatkówki FIVB na całym świecie.
„Od początku naszej współpracy w 2016 r. ściśle współpracowaliśmy z Tipsport, aby zapewnić im rosnący pakiet produktów i usług bukmacherskich, które napędzają obroty, zwiększają marże i maksymalizują kontrolę. Wśród oficjalnych danych, handlu i transmisji na żywo, cieszymy się, że możemy nadal odgrywać kluczową rolę we wspieraniu pierwszorzędnych zakładów sportowych Tipsport”.
– powiedział Jack Davison, dyrektor handlowy Genius Sports.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."