Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2025
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do szerokiego grona ambasadorów marki Betclic. Ekspert świata futbolu związał się z marką dwuletnią umową.
Ćwiąkała to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i aktywnych postaci w polskim świecie piłki nożnej, której programy można znaleźć w każdym kluczowym medium. Jest autorem wielu wywiadów, ekspertem w obszarze futbolu z Półwyspu Iberyjskiego oraz twórcą internetowym, który na swoich kanałach zgromadził setki tysięcy fanów zainteresowanych tym, co dzieje się na boisku, ale także poza nim.
– Wejście w rolę ambasadora marki Betclic przez Tomasza Ćwiąkałę to szansa na udział w projekcie, który łączy sport, emocje i nowoczesne podejście do rozrywki. A taka wielowymiarowość z punktu widzenia agencji, ambasadora i bukmachera to zawsze okazja na uczestniczenie w wyjątkowych akcjach. Z perspektywy Arskomu ta współpraca to nie tylko symbol zaufania do Tomka, jego osiągnięć i wiedzy, ale też okazja do budowania wspólnych historii, które będą elektryzować fanów – mam nadzieję – nie tylko piłkarskich. W Betclic bardzo szanuję świeże spojrzenie na sportowy świat i odwagę w działaniu, która w czasie coraz trudniejszego utrzymania uwagi widza i zaangażowania, nabiera ważniejszej wagi niż kiedykolwiek. – Kamil Lewandowski, Product Director w agencji Arskom.
W ramach współpracy ambasadorskiej Tomasz Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach, które są już dobrze znane widzom kanałów. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach Tomasza Ćwiąkały w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w social mediach.
– Jeśli chodzi o tworzenie contentu internetowego, programów, wywiadów, live’ów czy innych form, Betclic jest dla mnie najbardziej kreatywną marką wśród firm bukmacherskich. Tym bardziej cieszę się, że mogę dołączyć do niej jako ambasador. Wierzę, że uda nam się wspólnie tworzyć jakościowe treści, które zainteresują coraz bardziej wymagającego widza. Oczywiście motywem przewodnim naszych działań będzie futbol, ale mamy w planach wypłynięcie na szersze wody, nie tylko sportowe. Póki co nie mogę niczego zdradzić, ale zachęcam do śledzenia kanałów Betclic Polska, bo będzie się działo. – Tomasz Ćwiąkała (Canal+Sport).
Tomasz Ćwiąkała dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, dobrze znanych przez fanów sportu, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra “Izaka” Skowyrskiego.
Więcej o Betclic
Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny legalnie także dla klientów w Polsce. W latach 2017-2018 Betclic działał na polskim rynku bez licencji.
W 2024 roku Betclic został Sponsorem Tytularnym piłkarskich rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi, a rok wcześniej rozpoczął sponsoring występujących w Ekstraklasie Puszczy Niepołomice i Stali Mielec. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji UFC, a od 2020 roku sponsoruje federację sportów walki Fame MMA. Marka jest również Sponsorem Tytularnym międzynarodowej drużyny e-sportowej Betclic Apogee posiadającej sekcje EA SPORTS FC i Counter-Strike 2. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Wartę Poznań i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych takich jak SBM FFestival, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival czy Bitwa o Południe.
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"