TonyBet upomniane za anglojęzyczną obsługę klienta

Odpowiedzialna gra
Wiktor Czerwiński 13:49 20/02/2025

Ostatnia aktualizacja: 20 lutego 2025

Holenderski Urząd ds. Gier (Kansspelautoriteit, KSA) zwrócił uwagę operatorowi gier hazardowych TonyBet na brak całodobowej obsługi klienta w języku niderlandzkim. Firmy posiadające licencję Ksa są zobowiązane do zapewnienia stałej dostępności obsługi klienta w języku niderlandzkim, aby gracze mogli zawsze zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości w swoim ojczystym języku, zwłaszcza w kontekście obowiązku dbałości o ich dobro.

W swoim komunikacie KSA zaznaczyło, iż choć TonyBet od pewnego czasu posiada licencję w Holandii, jego strona internetowa została uruchomiona dopiero pod koniec 2024 roku. Krótko po uruchomieniu KSA otrzymało zgłoszenie od gracza, który mógł skontaktować się z obsługą klienta wyłącznie w języku angielskim. W związku z tym Ksa zwróciło się do operatora w tej sprawie.

TonyBet natychmiast podjął działania naprawcze, między innymi zatrudniając więcej pracowników obsługi klienta posługujących się językiem niderlandzkim. W rezultacie telefoniczna obsługa klienta stała się natychmiast dostępna 24 godziny na dobę w języku niderlandzkim.

Zdjęcie główne: Lokal naziemny Tonybet w Wilnie/Shutterstock

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL