Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
Totalizator Sportowy sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, po raz kolejny przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki. To oznacza, że w sezonie 2019/2020 nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.
W obecnych rozgrywkach marka LOTTO będzie eksponowana na koszulkach sędziów, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo produkowanych przez PLK.
Polska koszykówka, w tym Energa Basket Liga, zyskuje coraz mocniejszą pozycję. Współpraca z Totalizatorem Sportowym w ostatnich latach przynosiła wymierne i widoczne korzyści dla obu stron. Kontynuacja współpracy cieszy mnie i mam nadzieję, że będzie równie owocna. Dzięki nowej umowie widać, że ciągle się rozwijamy, a najbliższe rozgrywki zapowiadają się niezwykle ciekawie. Wraz z marką LOTTO będziemy mogli przeżywać ogromne koszykarskie emocje – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.
To kolejny rok, kiedy będziemy współpracować z Polską Ligą Koszykówki. Totalizator Sportowy już kilka lat temu dostrzegł potencjał polskiej koszykówki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak mocno wzrósł jej poziom sportowo-marketingowy. W sporcie ważna jest intuicja – to był doskonały wybór. Życzymy kibicom kumulacji koszykarskich emocji w nadchodzącym sezonie! – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.
Marka LOTTO od wielu lat jest doskonale widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2018 r. w Warszawie, podczas którego odbył się także LOTTO Konkurs Wsadów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."