Totalizator Sportowy przedłużył ze Starcomem umowę na obsługę mediową

Gry hazardowe
Bartosz 23/01/2020

Ostatnia aktualizacja: 23 stycznia 2020

Spółka Totalizator Sportowy przedłużyła umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową. Będzie pracować z nim do czasu zakończenia planowanego przetargu.

Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji – Zenith (też należy do Publicis Media) – w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.

W październiku ub.r. Totalizator rozpisał nowy przetarg na obsługę mediową. W połowie grudnia 2019 roku spółka miała go unieważnić. Wtedy jej biuro prasowe nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące powodów unieważnienia przetargu.

Teraz otrzymaliśmy wyjaśnienie, że spółka szykuje się do rozpisania nowego przetargu.

Przetarg na dom mediowy nadal jest planowany i odpowiednie ogłoszenie pojawi się na stronie, gdy tylko przetarg ruszy, w związku z powyższym by zapewnić obsługę mediową podjęto decyzję o przedłużeniu współpracy z firmą Starcom zgodnie z podpisaną wcześniej umową, która przewidywała możliwość jej przedłużenia. To wszystko co w tej chwili jestem w stanie przekazać – poinformował Wirtualnemedia.pl Damian Wiśniewski, główny specjalista z biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Totalizator jest wciąż w trakcie przetargu na obsługę reklamową. Do obsługi w internecie spółka wybrał agencję Artegence. Będzie z nią pracować dwa lata.

Całość czytaj na: wirtualnemedia.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL