Totalizator Sportowy zapłaci 6-7 mln zł za sponsorowanie Ekstraklasy

Branżowy marketing
Bartosz 31/07/2017

Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2023

Wartość rocznej umowy na sponsorowanie przez markę Lotto piłkarskiej Ekstraklasy wynosi 6,15 mln zł brutto, plus ewentualne 1,23 mln zł premii – ujawnił serwis Weszło.com. Po tym jak Ekstraklasa SA podjęła kroki prawne wobec serwisu, ten wykpił wartość umowy sponsorskiej jako niską.


W połowie lipca br. Totalizator Sportowy i Ekstraklasa SA podpisały list intencyjny w sprawie kontynuowania współpracy, w ramach której Lotto jest sponsorem tytularnym Ekstraklasy. Poprzednia roczna umowa, dotycząca sezonu 2016/2017, miała wartość 10 mln zł.

W czwartek serwis Weszło.com ujawnił, że w ramach nowego kontraktu kluby Lotto Ekstraklasy dostaną 6,15 mln zł brutto, plus ewentualnie od 615 tys. zł do 1,23 mln zł premii, jeśli zdrapka z logotypami klubów od listopada br. do czerwca 2018 roku osiągnie odpowiednio dużą sprzedaż.

– W związku z niedochowaniem należytej staranności przez autorów artykułu na portalu Weszło.com, Ekstraklasa podjęła niezbędne kroki prawne – poinformowała w czwartek wieczorem Karolina Hytrek-Prosiecka, dyrektor komunikacji w Ekstraklasie SA.

Na to Weszło.com w piątek zamieściło prześmiewczy tekst „ODWOŁUJEMY! Ekstraklasa dogania Premier League! Lotto oferuje fortunę!”. W artykule zwrócono uwagę, że podstawowa kwota umowy wynosząca 6,15 mln zł to tylko 32 tys. zł miesięcznie dla każdego z 16 klubów Lotto Ekstraklasy. Według portalu to niewspółmiernie mało wobec promocji, jaką otrzyma w zamian marka Lotto.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL