Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Trustly, wiodący globalny dostawca płatności z konta na konto, kontynuje ekspansję w Wielkiej Brytanii, wprowadzając produkt firmy Open Banking z flagową marką Super Group, Betway.
Płatności z konta na konto na rynku brytyjskim zyskały na popularności w ciągu ostatnich 12 miesięcy, przekraczając 5 milionów konsumentów. Ten trend ma się utrzymać, według wiceprezesa ds. gier Trustly, Vasilije Lekovica.
„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą długoletnią współpracę z Betway również na rynek brytyjski. Przejście od tradycyjnych rozwiązań płatniczych, takich jak karty, w kierunku płatności z konta na konto w Wielkiej Brytanii, rozpoczęło się w zeszłym roku i nadal przyspiesza, i spodziewamy się, że wskaźniki przyjęcia przez użytkowników będą nadal rosły. Trustly jest w doskonałej pozycji, aby przewodzić temu wzrostowi, oferując bezproblemowe płatności, które umożliwiają użytkownikom dokonywanie wpłat bezpośrednio z aplikacji bankowości mobilnej za pomocą weryfikacji biometrycznej, a także niezrównaną platformę uzgadniania, raportowania i zarządzania ryzykiem, która pomoże naszym sprzedawcom gier obniżyć ich koszty operacyjne” – stwierdził Leković.
Dyrektor ds. Marketingu i Operacji Betway, Paul Adkins, zgadza się:
„Jesteśmy bardzo podekscytowani dodaniem Trustly do naszego banku metod płatności dla Betway w Wielkiej Brytanii. Ponieważ otwarta bankowość staje się coraz bardziej popularna w tym kraju, chcieliśmy znaleźć partnera, którego rozwiązania bankowe oferowały naszym klientom bezproblemową obsługę, co jest ważne dla nas jako jednego z wiodących operatorów w Wielkiej Brytanii. Bycie na bieżąco z najnowszymi metodami płatności ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności w Wielkiej Brytanii i nie możemy się doczekać współpracy z Trustly, której jedynym celem jest osiągnięcie jak najlepszego doświadczenia otwartej bankowości dla naszych klientów”.
Betway jest jedną z wiodących marek bukmacherskich w Wielkiej Brytanii, która nadal wprowadza do swojej oferty innowacyjne rozwiązania i usługi i jesteśmy pewni, że nasz produkt przyniesie wiele wartości ich lojalnej bazie klientów na tym rynku.
Od czasu pionierskich płatności z konta na konto w 2008 r. Trustly odniósł znaczący sukces w krajach skandynawskich, a także w Niemczech i Holandii. Niedawno firma kontynuowała ekspansję produktów na inne rynki w Europie, a także w USA i Kanadzie. Wielka Brytania jest jednym z rynków o silnym znaczeniu, na którym produkt Trustly jest już obecny w kasach wiodących operatorów gier, w tym Entain, Flutter Group, Kindred, 888 i innych. Dzięki niedawnemu przejęciu brytyjskiej Open Banking Platform Ecospend, firma spodziewa się przyspieszonego wzrostu w regionie dzięki wiodącej na rynku ofercie produktów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."