Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
TVBET i Bitville Gaming współpracują teraz, dzięki niedawno podpisanemu partnerstwu. Ta nowa współpraca jest znaczącym krokiem w kierunku osiągnięcia przez dostawcę silnej pozycji w Afryce. Dostawca gier na żywo B2B i firma deweloperska B2B Bitville Gaming zjednoczyli się w jednym celu — aby zapewnić rynkowi gier najlepsze produkty i usługi.
TVBET, dostawca internetowych gier strumieniowych B2B, nadal mocno dąży do realizacji swoich celów i kontynuuje zawieranie partnerstw typu „win-to-win”. Tym razem nowa umowa to współpraca z firmą deweloperską B2B Bitville Gaming. W ramach umowy, szereg gier na żywo TVBET jest już dostępny u partnera Bitville Gaming — eBet Suazi.
eBet Suazi to operator oferujący szeroką gamę gier. Portfolio eBet obejmuje zakłady sportowe, takie jak piłka nożna, koszykówka, boks, rugby, tenis itp., sporty wirtualne, szeroka gama automatów, loterie i tak dalej. Od teraz gracze eBet mogą cieszyć się wybranymi przez TVBET grami na żywo. Produkty dostępne w eBet obejmują niektóre z najpopularniejszych gier B2B dostawcy, a mianowicie Fruitrace, 1Bet, Lucky6, WheelBet, 5Bet, 7Bet, Keno.
Bitville Gaming to firma deweloperska o ugruntowanej pozycji z wysoko wykwalifikowanym zespołem ekspertów. Specjalizuje się w tworzeniu produktów B2B o stałych kursach dla branży zakładów, gier i hazardu. Usługi firmy obejmują również rozwiązania w zakresie zakładów B2B iframe, portal i wolnostojące rozwiązania w zakresie zakładów pos, rozwiązania do zakładów online i SMS, rozwiązania do zakładów na pieniądze mobilne, platforma i rozwój produktów na zamówienie, rozwój produktów B2C. Wywodząca się z Republiki Południowej Afryki firma bardzo dobrze ugruntowała swoją pozycję na całym świecie.
„Wierzymy, że dodanie TVBET do naszego pakietu produktów świadczy o naszym stałym zaangażowaniu we wprowadzanie aktualnych, współczesnych i innowacyjnych rozwiązań do afrykańskiego krajobrazu i-Gaming. To dopiero początek wielu ekscytujących rozwiązań i produktów, które nadejdą!”
— powiedział Andrew von Hoesslin, dyrektor zarządzający Bitville Gaming.
Partnerstwo obiecuje obustronnie korzystne dla wszystkich stron. Współpraca między firmami pomoże im wzmocnić swoją pozycję na rynku bukmacherskim i zaoferować swoim partnerom nowe rozwiązania.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."