Veikkaus określa zasady sztucznej inteligencji w grach hazardowych

veikkaus

Fiński monopolista państwowy opublikował wytyczne dotyczące stosowania sztucznej inteligencji w swoich produktach hazardowych i marketingu.

Operator wykorzystuje sztuczną inteligencję do marketingu cyfrowego w celu generowania rekomendacji odbiorców i wyboru reklamy lub miejsca docelowego do wyświetlenia klientowi. AI jest również używana do obsługi chatbota obsługi klienta, obliczania kursów bukmacherskich oraz kilku automatycznych powiadomień i procesów.

Każde użycie musi teraz spełniać wytyczne dotyczące przejrzystości, prywatności, odpowiedzialności i zorientowania na klienta. Wszystkie aplikacje AI i modele uczenia maszynowego mają własnego menedżera, który zapewnia zgodność algorytmów z wytycznymi.

Veikkaus poinformował, że rozpoznał kwestie prywatności związane ze sztuczną inteligencją i powiedział, że zapewni ochronę danych poprzez bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie tych danych. Podkreślił, że wykorzystanie sztucznej inteligencji miało na celu zapewnienie lepszych wrażeń z gry, a nie do sprzedaży krzyżowej lub zmiany wyniku gier.

Zasady etyczne sztucznej inteligencji Veikkausa obejmują zarówno uczenie maszynowe, która uczy się niezależnie od danych, jak i sztuczną inteligencję opartą na regułach, która umożliwia automatyzację. Staramy się zapewnić odpowiedzialne środowisko gry, identyfikując anomalne zachowania klientów i reagując na nie – stwierdził Veikkaus.

W tym miesiącu Veikkaus wprowadził obowiązkowe kontrole weryfikacji tożsamości wirtualnej na swoich automatach do gier, ponieważ nadal wzmacnia odpowiedzialne środki hazardowe. Gracze muszą logować się na swoich telefonach, aby grać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *