Veikkaus określa zasady sztucznej inteligencji w grach hazardowych

Ze świata
Bartosz 22/01/2021

Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2021

Fiński monopolista państwowy opublikował wytyczne dotyczące stosowania sztucznej inteligencji w swoich produktach hazardowych i marketingu.

Operator wykorzystuje sztuczną inteligencję do marketingu cyfrowego w celu generowania rekomendacji odbiorców i wyboru reklamy lub miejsca docelowego do wyświetlenia klientowi. AI jest również używana do obsługi chatbota obsługi klienta, obliczania kursów bukmacherskich oraz kilku automatycznych powiadomień i procesów.

Każde użycie musi teraz spełniać wytyczne dotyczące przejrzystości, prywatności, odpowiedzialności i zorientowania na klienta. Wszystkie aplikacje AI i modele uczenia maszynowego mają własnego menedżera, który zapewnia zgodność algorytmów z wytycznymi.

Veikkaus poinformował, że rozpoznał kwestie prywatności związane ze sztuczną inteligencją i powiedział, że zapewni ochronę danych poprzez bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie tych danych. Podkreślił, że wykorzystanie sztucznej inteligencji miało na celu zapewnienie lepszych wrażeń z gry, a nie do sprzedaży krzyżowej lub zmiany wyniku gier.

Zasady etyczne sztucznej inteligencji Veikkausa obejmują zarówno uczenie maszynowe, która uczy się niezależnie od danych, jak i sztuczną inteligencję opartą na regułach, która umożliwia automatyzację. Staramy się zapewnić odpowiedzialne środowisko gry, identyfikując anomalne zachowania klientów i reagując na nie – stwierdził Veikkaus.

W tym miesiącu Veikkaus wprowadził obowiązkowe kontrole weryfikacji tożsamości wirtualnej na swoich automatach do gier, ponieważ nadal wzmacnia odpowiedzialne środki hazardowe. Gracze muszą logować się na swoich telefonach, aby grać.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL