Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2024
Po przeprowadzeniu w tym roku otwartej konsultacji prowadzonej przez Komisję ds. Hazardu Wielkiej Brytanii, regulator ogłosił szereg działań, które pomogą graczom podejmować świadome decyzje dotyczące ich działalności związanej z hazardem online.
Nowe wymagania obejmują:
- Zapewnić konsumentom możliwość bezpośredniego dostępu do informacji o kontach i grach przez co najmniej 3 miesiące, z zachowaniem minimalnego okresu 12 miesięcy
- Zapewnić, że historia konta i gier zapewnia łatwe do zrozumienia sumy przez określony czas (na przykład możliwość sprawdzania historii transakcji w ciągu ostatnich dwóch miesięcy)
- Dać konsumentom dostęp do informacji o ich depozytach netto (tzn. całkowitej sumie wszystkich depozytów minus sumy wszystkich wypłat)
- Umożliwiają konsumentom określenie limitów finansowych na całym swoim koncie hazardu, a także poszczególnych grach.Sharon McNair, dyrektor programu w Gambling Commission powiedziała:
„Konsumenci muszą być w stanie podejmować świadome decyzje dotyczące swojej działalności hazardowej w Internecie. Wyniki naszych niedawnych konsultacji pokazują, że wśród licencjodawców występują różnice w podejściu do poziomu informacji dostępnych dla konsumentów i łatwości udostępniania tych informacji. Nowe wymogi zmierzają do rozwiązania tego problemu i zapewnienia większej spójności informacji dostępnych konsumentom, niezależnie od tego, kogo wybierają do gry.
Operatorzy gier hazardowych muszą widzieć, że poza najważniejszymi kwestiami zarówno nowe, jak i istniejące produkty hazardowe skutecznie zarządzają ryzykiem związanym z celami licencjonowania, zapewniając bezpieczeństwo w grach hazardowych i uczciwe warunki dla wszystkich.
Opublikowane zostały zaktualizowane standardy dotyczące hazardu online i standardów oprogramowania, ale operatorzy mają do dnia 1 kwietnia 2018 roku obowiązek spełnienia powyższych wymagań. Istnieje szereg dodatkowych wymagań dotyczących informacji wyświetlanych graczom, które wejdą w życie 1 października 2017 roku.
Pani McNair dodała:
„Innowacje i postęp technologiczny nadal przyczyniają się do wzrostu rynku gier hazardowych w wysokości 4,5 miliardów dolarów rocznie. Widzimy codziennie operatorów opracowujących nowe produkty i technologie hazardu – co jest niezbędne do dalszego rozwoju tego sektora.
"Czyli co? 24 kule namagnesowane są dodatnio, a 25 kul namagnesowane są ujemnie? Ale pierdy. Musieli by każdą kulę osobno programować."
"bardzo dobry pomysł 3 dni pracy + 1 dzień hybryda z w domu , razem tj. 4 dni . Rozumiem , że wszystkie punkty TS również tak będą pracowały od pon. do czw. W zasadzie to nie muszą wcale pracować . Robotę zrobi AI"
"co to za symulatory?"
"Szóstka pada dopiero w momencie kiedy nie ma już możliwości wylosowania kombinacji, która nie została skreślona,. Nad wszystkim czuwa komputer, który dostaje wszystkie kombinacje zakodowaną radiolinią i spośród nich wybiera przed losowaniem taką, która została najmniej razy skreślona lub wcale. Wiadomości są przekazywane do bębna losującego, który dokonuje wylosowania zadanych przez komputer liczb. Ot cała tajemnica kumulacji. Chodzi oczywiście wyłącznie o zarobek. Gdyby chcieli to robić uczciwie i losować jak kiedyś, za pomocą dzieci, zapraszanych do programu, to by nie kupowali oprogramowania za kilkanaście milionów w USA. Od czasu wprowadzenia oprogramowania kontrolującego wyniki losowań, prawie w ogóle przestały padać wygrane 10 z 10, 9 z 9 i 8 z 8 w multi multi. Sprawdźcie losowania z lat 80-90. W każdym losowaniu była jedna l;ub więcej wygranych 9 z 9, 8 z 8 i rzadko nie padała główna 10 z 10. Teraz nie pada praktycznie nigdy. Co kilkadziesiąt losowań. Pełna kontrola. [pisownia oryginalna]"
"c.d. zabawy amatorów w firmę hazardową . Tak się wyprowadza kasę z monopolu państwa . Stanowiska , managerowie , kasa płynie , etc. Poprzednik również zatrudniał nominatów partyjnych . Dzisiaj również , tylko jednak tworzą niepotrzebne stanowiska . Salony i sloty masakra jakaś , kulki non stop na przerwie . Szkoda gadać ."