Włamanie do zabezpieczeń kasyna w Nevadzie

Firma Affinity Gaming potwierdziła „nieautoryzowane wtargnięcie” do systemu, który jest odpowiedzialny za przetwarzanie kart debetowych i kredytowych dla ich kasyn.

Operator pochodzący z Nevady publicznie ogłosił tego typu zdarzenie w grudniu 2013, zachęcając osoby, które odwiedziły jego oddziały pomiędzy 14 marca a 16 października 2013 aby poczyniły kroki w kierunku ochrony swoich danych osobowych i finansowych, a także zapowiedział, że utworzył poufną, bezpłatną linię pomocy dla swoich klientów.

Po kontakcie ze strony władz w dniu 24 października 2013, dotyczącym nieprawdziwych opłat, które mogły być związane z włamaniem do systemu, firma Affinity rozpoczęła śledztwo wspierane przez niezależnych ekspertów w celu upewnienia się, że system jest zabezpieczony, a płatności klientów są chronione.

Trwające śledztwo wykazało także, że system jest zainfekowany wirusem typu malware, co skutkowało ujawnieniem informacji o kartach kredytowych i debetowych osób, które odwiedzały ośrodki firmy w Nevadzie, na środkowym zachodzie i w Kolorado.

W najnowszym oświadczeniu firma poinformowała, że współpracuje w śledztwie z władzami. Firma dodała: „Affinity powzięło także kilka działań ku polepszeniu zabezpieczeń naszej sieci i współpracowało z ekspertami w dziedzinie zabezpieczeń w celu zamontowania dodatkowej ochrony.”

 

Źródło: International Casino Review

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.