Wspólny skok w przyszłość. Superbet przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim!

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 11:19 19/11/2024

Ostatnia aktualizacja: 19 listopada 2024

Już w najbliższą sobotę rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. W mroźnym norweskim Lillehamer Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną rywalizację o Kryształową Kulę. Polscy kibice z niecierpliwością czekają na start naszych mistrzów i dwa konkursy w naszym kraju. A o to, by oprawa tych wydarzeń była jeszcze lepsza niż zwykle, znów zadba Superbet, który przedłużył umowę o współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim o kolejne dwa lata.

Łukasz Seweryniak CEO Superbet Polska, oświadczył:

Przedłużenie umowy z PZN to był dla nas naturalny krok. Skoki narciarskie to bezapelacyjnie najbardziej popularny zimowy sport w Polsce i chcemy budować jego atrakcyjną teraźniejszość i przyszłość wspólnie z PZN. Podobnie jak nasz partner mierzymy wysoko i uważamy, że razem możemy lecieć wyżej i dalej. Potrzeba tylko trochę wiatru pod narty.

Współpraca bukmachera nie ograniczy się tylko do standardowych aktywności sponsorskich, jak ekspozycja marki na skoczniach podczas polskich konkursów PŚ i innych imprez organizowanych przez PZN czy widoczności na banerach wokół skoczni. Zaangażowanie Superbet będzie też miało spory wpływ na kibiców i ich odbiór widowiska. W poprzednich latach marka Superbet w kreatywny sposób aktywowała współpracę z PZN, między innymi angażując kibiców do wspólnej gry w legendarną grę Deluxe Ski Jumping w strefie kibica pod skoczniami.

Wspólnie na Igrzyska

Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska, dodała:

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie starali się wyjść naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Zarówno w biznesie, jak i sponsoringu działamy tak, by nasi odbiorcy byli zadowoleni, bo to oni tworzą naszą społeczność. Dlatego w tym sezonie w trakcie konkursów w Wiśle i Zakopanem, przygotujemy specjalny, ogromny telebim, na którym będą prezentowane wyniki konkursu. To znacznie poprawi komfort oglądania zawodów i śledzenia na bieżąco zmian w klasyfikacji. Oprócz tego przygotujemy mnóstwo atrakcji dookoła skoczni, by po prostu miło spędzić czas przed i po konkursach. Zawiesiliśmy wysoko poprzeczkę podczas dotychczasowej współpracy, ale zadbamy o to, żeby kibice jeszcze mocniej na niej skorzystali.

  • Z kolei Adam Małysz, prezes PZN, powiedział:

Podejście do kibica, otwartość na nowe pomysły i chęć budowania przyszłości polskich skoków i sportów zimowych, to wszystko zadecydowało o tym, że z czystą przyjemnością przedłużyliśmy współpracę z Superbet. Wierzę, że razem stworzymy niesamowitą atmosferę w trakcie konkursów w Polsce. Wiem, jakie są plany Superbet na aktywacje kibiców i szczerze już nie mogę się doczekać zawodów w Wiśle i Zakopanem. Słyniemy ze świetnej atmosfery, ale tym razem poprzeczka będzie zawieszona jeszcze wyżej. Jestem też przekonany, że na naszej współpracy skorzystają nie tylko kibice, ale też skoczkowie i zawodnicy innych dyscyplin, które mam nadzieję, że też zaliczą, nomen omen, skok w rozwoju. Razem z Superbet patrzymy w przyszłość i widzimy ją w jasnych barwach.

Słowa o przyszłości nie są przypadkowe, bo obecna umowa między jednym z największych polskich bukmacherów, a PZN będzie obowiązywać też w trakcie Igrzysk Olimpijskich we Włoszech.

Lubimy wyzwania, a takim na pewno będzie współpraca podczas tak dużej imprezy jak Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Jestem przekonany, że razem wymyślimy coś super i pomożemy PZN przygotować się do igrzysk najlepiej jak to tylko możliwe – twierdzi Seweryniak.

Będzie się działo

Do startu w najważniejszej imprezie czterolecia wciąż daleko, ale to nie znaczy, że Superbet nie szykuje dla fanów skoków niespodzianek. Bukmacher przygotował szczególną oprawę rozpoczynającego się sezonu również dla swoich klientów. W konkursach indywidualnych o Puchar Świata wciąż będzie obowiązywała Superprzewaga, sztandarowa promocja Superbet, w ramach której przy określonej przewadze danej drużyny czy zawodnika, kupony w wybranych dyscyplinach są rozliczane jako wygrane, niezależnie od końcowego rezultatu. I tak klienci, którzy obstawią np. wygraną Kamila Stocha w Lillehamer, będą mogli cieszyć się z wygranej już po pierwszej serii, jeżeli nasz mistrz będzie prowadził z przynajmniej trzypunktową przewagą. Nawet, gdyby w drugiej serii obniżył loty. A jeśli ktoś nie będzie miał swojego pomysłu na zakład… będzie mógł skorzystać z porady Jakuba Kota, eksperta Superbet. Marka będzie też kontynuować współpracę z redakcją portalu skijumping.pl, najbardziej zasięgowego i opiniotwórczego medium dla pasjonatów skoków narciarskich.

To jednak nie wszystko – podkreśla Seweryniak i dodaje: – W każdy weekend z Pucharem Świata na stronie PZN przygotujemy konkursy i quizy z atrakcyjnymi nagrodami dla uczestników. Wszystko po to, by jeszcze mocniej zaangażować fanów skoków i podgrzać emocje przed zawodami.

Lista aktywacji i atrakcji przygotowanych dla kibiców jest imponująca, a to i tak nie wszystko.

Wierzymy, że jeszcze wiele razy uda nam się zaskoczyć kibiców przy okazji tej współpracy. Trzymamy też kciuki, żeby pozytywnie zaskoczyli nas nasi skoczkowie, po niespecjalnie udanym poprzednim sezonie jesteśmy pełni wiary w lepszą przyszłość – kończy CEO Superbet.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL