Ostatnia aktualizacja: 26 maja 2023
XLMedia powiadomiła inwestorów o spowolnieniu handlu w 2023 r., ponieważ przewidziane wcześniej wyniki będą poniżej oczekiwań, w porównaniu z rozwojem w 2022 r.
Notowany na londyńskim rynku AIM wydawca medialny spodziewa się, że jego wyniki śródroczne w 2023 r. będą poniżej oczekiwań ze względu na stagnację kalendarza w USA. Wyniki porównywane były z porównaniu z działaniami w 2022 r., które obejmowały uruchomienie amerykańskich zakładów w stanach Nowy Jork i Massachusetts.
Przedstawiając trudne warunki rynkowe, XLMedia zaobserwowała zmniejszenie wydatków na akwizycję przez operatorów, co wskazuje na mniejszą liczbę działań promocyjnych mających na celu przyciągnięcie nowych klientów.
Trend ten jest odzwierciedleniem obecnej trajektorii wzrostu amerykańskich zakładów, która charakteryzuje się okresowymi skokami związanymi z uruchomieniem poszczególnych stanów.
Niezależnie od krótkoterminowych prognoz, XLMedia twierdzi, że pozostaje optymistą co do odbicia rynku w drugiej połowie 2023 roku. Oczekiwany wzrost jest związany z planowaną dostawą nowych produktów w sektorze, idealnie dopasowanych do nadchodzącego sezonu NFL.
XLMedia przewiduje również rozszerzenie zakładów, przy czym oczekuje się, że więcej stanów USA zalegalizuje zakłady sportowe online i kasyna online.
23 stany – w tym główne – takie jak Kalifornia, Georgia i Teksas, nie zalegalizowały jeszcze zakładów sportowych online. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku kasyn online, których legalizacja jest w toku w 43 stanach.
Tymczasem w Europie XLMedia stwierdziło, że jego wyniki będą zgodne z oczekiwaniami zarządu, ponieważ wydawca medialny zamierza opublikować aktualizację handlową za I półrocze 2023 r. w lipcu, dostarczając więcej informacji na temat rozwoju inicjatyw strategicznych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."