Zgłoszenie loterii promocyjnej organizowanej dla klientów

Gry
Bartosz 09:02 20/03/2015

Ostatnia aktualizacja: 20 marca 2015

Prywatna firma chciałaby zorganizować konkurs dla swoich klientów. Paragony klientów, którzy dokonają zakupów na określoną kwotę, będą brały udział w losowaniu nagród.

Czy do organizacji takiej promocji trzeba mieć jakieś pozwolenie?

TAK. Czytelnik ma na myśli organizację loterii promocyjnej, na której przeprowadzenie należy uzyskać zezwolenie oraz wnieść stosowną opłatę. Organizacja loterii promocyjnej podlega regulacjom ustawy o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. nr 201, poz. 1540 ze zm.).

Takie loterie mogą być urządzane, na podstawie udzielonego zezwolenia, przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej. Zezwolenia na urządzenie loterii promocyjnej udziela dyrektor izby celnej, na którego obszarze właściwości miejscowej są urządzane i prowadzone takie gry.

Do niego należy złożyć wniosek o udzielenie zezwolenia. Powinien on zawierać:

– określenie rodzaju loterii,

– nazwę i status prawny podmiotu występującego z wnioskiem, a w przypadku spółek handlowych – również numer w Krajowym Rejestrze Sądowym,

– dane osobowe (imiona, nazwiska, obywatelstwo, miejsce zamieszkania, rodzaj oraz serię i numer dokumentu tożsamości) osób zarządzających podmiotem oraz reprezentujących podmiot występujący z wnioskiem,

– określenie obszaru, na którym planuje się urządzenie loterii,

– określenie czasu, w którym planuje się urządzenie loterii,

– bankowe gwarancje wypłat nagród,

– projekt regulaminu loterii,

– dokumenty potwierdzające legalność źródeł pochodzenia środków finansowych przeznaczonych na organizację loterii,

– aktualne zaświadczenia: o niezaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa, o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne.

Czytaj całość na: gazetapodatkowa.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL