Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2018
Reklamy telewizyjne loterii państwowych zawsze przyciągają sporo graczy, teraz przedstawiamy znalezione reklamy Sazki od naszych południowych sąsiadów z lat ubiegłych.
Baba to pewniak tak jak zdrapki, śpiewająca rodzina ze straconymi losami Mikado, komunikaty emocjonalne znanych czeskich sportowców jak Šárka Kašpárková czy Vladimír Šmicer, zabawne kaczki i Jarda Jágr – dostawca pizzy jako złota gwiazda na końcu. Wybraliśmy dla Ciebie 3 reklamy Sazki z lat minionych, czyli to co nas zaskoczyło, a raczej było zabawne. Życzymy przyjemnego oglądania pierwszej części reklam tej gigantycznej loterii czeskiej loterii. Możesz spodziewać się w następnym tygodniu kolejnych filmików promocyjnych.
Jak obstawiać
Rok produkcji: 70s
Kiedy obróbka maszynowa zakładów Sportka została wdrożona w latach 70., wielu pracowników Sazki miało wiele zmarszczek na czołach. Bo ludzie w trakcie wypełnienia kuponów popełniali błędy, które były ręczne przetwarzanie co nie było łatwo skorygować za pomocą tego urządzenia. I tak powstał animowany klip narracyjny.
Babcia Tutovka
Rok produkcji: 1995
Poszukiwanie skrzyni skarbów stało się głównym motywem reklamy dla wielkiej gry Tutovka. Kiedy grupa grotołazów i poszukiwaczy czołga się po ciemnych, skalistych obszarach jaskiń nie mogą nagle uwierzyć własnym oczom. Przed nimi wyrasta nagle … gigantyczna skrzynia! Ale entuzjazm nagle ustępuje zaskoczeniu, gdy po otwarciu wieka i zerknięciu do skrzyni … pokazuje się nie kto inny niż nasza Babcia!
Rok produkcji: 1996
Zasady adresowania i przyciągania potencjalnych klientów były zupełnie inne w latach 90. niż dzieje się to dziś. Śpiewanie w reklamach było więc tylko żartem. W tej reklamie wykorzystano agencję marketingową, która była odpowiedzialna za miejsce zdrapek Mikado, a hitem tych pasków reklamowych był na świecie.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"