GiG Media zmieniło nazwę

Inwestycje i umowy
Adam Brzozowski 18/06/2024

Ostatnia aktualizacja: 18 czerwca 2024

GiG Media ogłosiło dzisiaj  że przeszło rebranding po ogłoszonym wydzieleniu z Gaming Innovation Group (GiG), które rozdzieli obie firmy w drugiej połowie 2024 roku.

Od tej chwili firma będzie zarejestrowana pod nazwą Gentoo Media i będzie działać pod nazwą Gentoo.

Zmiana marki stanowi znaczący kamień milowy w historii firmy, która w drugiej połowie 2024 roku staje się samodzielną firmą*, kontynuując działalność na rynku afiliacyjnym iGaming, gdzie przez 13 kolejnych kwartałów osiągnęła historycznie wysokimi przychodami i wysoką marżą EBITDA. W ostatnim kwartale 48%.

„Wprowadzenie naszej nowej marki jest dla nas kamieniem milowym w procesie oddzielania GiG Media od Gaming Innovation Group. Gentoo zostało stworzone z myślą o wszystkich naszych partnerach i pracownikach, zapewniając dokładne i autentyczne spojrzenie na nas samych, biznes oraz to, za czym stoimy i w co wierzymy. Premiera Gentoo wyznacza nową erę i nie możemy być bardziej podekscytowany przyszłymi perspektywami firmy.” – Jonas Warrer, dyrektor generalny

Nowa nazwa firmy Gentoo Media składa hołd dziedzictwu GiG Media w zakresie pingwinów Rebel Penguin, ponieważ Gentoo to gatunek pingwina antarktycznego znany z tego, że prosperuje dzięki jednoczeniu się jako jednostka, aby przetrwać i prosperować.
Od dziś GiG Media będzie można znaleźć pod marką Gentoo na nowej stronie internetowej www.gentoomedia.com.

„Rebranding GiG Media to kluczowy moment w procesie podziału Gaming Innovation Group na dwa niezależne biznesy i istotny krok w procesie zwiększania wartości dla akcjonariuszy. Uruchomienie Gentoo jest świadectwem zaangażowania organizacji w zapewnianie najwyższej jakości i wyników w każdym aspekcie działalności, a także zapewnia firmie doskonały start.” – Mikael Harstad, Prezes Zarządu

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL