Ostatnia aktualizacja: 12 kwietnia 2024
Genius Sport zawarł nową umowę z angielskim klubem piłkarskim Brentford FC, która która zapewni fanom na stadionach i w mediach społecznościowych ulepszone atrakcje, oparte na danych.
Kibice Brentford FC, którzy wezmą udział w weekendowym meczu z Sheffield United oraz we wszystkich meczach rozegranych do końca sezonu, będą mogli cieszyć się jeszcze lepszymi wrażeniami z dnia meczowego, ponieważ klub nawiązał współpracę z Genius Sports, aby zapewnić kibicom na miejscu i w mediach społecznościowych oparte na danych najważniejsze wydarzenia.
Jako pierwszy w Premier League na stadionie Gtech Community Stadium będzie można oglądać powtórki z meczów z ulepszonymi najważniejszymi momentami, takimi jak:
- prędkość strzału,
- ślady strzału,
- nazwiska zawodników i mapy boiska.
Logo Gtech zostanie osadzone w nowych, rozszerzonych klipach, co umożliwi Gtech wykorzystanie zupełnie nowych zasobów reklamowych z miejscami docelowymi w doskonałej pozycji do oglądania bramek.
Najciekawsze informacje wraz ze statystykami zostaną również udostępnione po meczu w mediach społecznościowych obsługiwanych przez firmę Gtech, partnera Brentford FC w zakresie praw do nazewnictwa stadionów od lipca 2022 r.
Technologia Dragon od Genius Sports
Jako oficjalny partner Premier League w zakresie danych śledzenia i analiz, technologia Dragon firmy Genius Sports rejestruje 10 000 punktów danych siatki powierzchniowej na gracza, ponad 200 razy na sekundę w przypadku każdego meczu w Brentford. Dragon wykorzystuje wizję komputerową, aby łączyć bogate dane śledzenia z nadawanym wideo w czasie rzeczywistym, zapewniając fanom Brentford istotny kontekst każdego meczu. Na przykład, rozumiejąc, co dzieje się w grze, Dragon automatycznie wykryje strzały i wyświetli logo Gtech nad bramką w tym momencie, zapewniając kluczową widoczność marki, gdy publiczność jest najbardziej zaangażowana.
Genius Sports obsługuje oparte na danych alternatywne transmisje z Premier League, NFL i NBA we współpracy z Premier League Productions, CBS, Prime Video i ESPN.
źródło/grafika: geniussports.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."