Google otwiera się na reklamy bukamcherów w Polsce

Polecane Technologie
Wiktor Czerwiński 30/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 4 grudnia 2023

Google otworzył się w końcu na reklamy legalnych polskich bukmacherów. Informację tę przekazał na platformie Linkedin Dawid Prokopowicz, Senior Sales Consultant w Google.

Od 28 listopada bukmacherzy w Polsce mogą się w końcu legalnie reklamować w Google. Jest to decyzja przełomowa na polskim rynku i bardzo wyczekiwana przez branżę legalnych bukmacherów.

„Od dziś osoby prawne mogą ubiegać się o certyfikację niezbędną do wyświetlania reklam Google dotyczących hazardu i gier” – napisał Dawid Prokopowicz

Do tej pory polscy bukmacherzy nie mogli reklamować swoich usług w Google, co mocno ograniczało ich działania marketingowe i działało na korzyść serwisów afiliacyjnych

Branża przyjęła tą informację z dużym zadowoleniem a pod wpisem Dawida Prokopwicza pojawiło się wiele wpisów chwalących tą decyzję.

„Wielki kamień milowy dla polskiej branży legalnych zakładów sportowych. Długo oczekiwany! Brawo Google.” – napisał VP Superbet Adam Lamentowicz.

Z kolei Marcin Kumięga z platformy Voluume dodał:

„Wow, to wspaniale (…) Znam wielu polskich operatorów zakładów sportowych iGaming, którzy czekali na to od lat, więc jestem pewien, że to świetna zmiana nie tylko dla branży, ale także dla społeczeństwa, ponieważ:

legalni, wspierający reklamodawcy odpowiedzialnego hazardu mogą teraz legalnie promować swoje gry, dzięki czemu fani mogą łatwo łączyć się z markami dzięki Google
będzie mniej miejsca na nielegalną reklamę dla nieodpowiedzialnych i nielegalnych reklamodawców.”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL