Superbet znów wchodzi na wyższy poziom! Rusza nowa kampania bukmachera

Branżowy marketing Bukmacherzy Promocje
Adam Brzozowski 14/03/2024

Ostatnia aktualizacja: 14 marca 2024

Ostatnio Superbet, drugi co do wielkości operator zakładów bukmacherskich online w Polsce, postawił na kampanię marketingową o charakterze księżycowym pod hasłem „Supermoon”. Wyjątkowa kampania, w której między innymi Sławomir Peszko prezentował swoją cieszącą się popularnością cieszył się uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska kampania Superbet znalazła się wśród finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa Roku 2023” i nadal ma szansę na zwycięstwo. Od dzisiaj marka wraca na Ziemię, ale to nie oznacza, że przestaje być kreatywna.

Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Nowa kampania jest elementem spójnej, globalnej strategii, obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach głównymi bohaterami będą ambasadorzy bukmachera: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek. Cieszący się zaufaniem i rozpoznawalnością wśród entuzjastów sportu eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać kluczowe przewagi oferty Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak  Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial. Wszystko to razem sprawi, że bukmacher zaprosi odbiorców do wejścia na „wyższy poziom gry”, kontynuując koncept reklamowy GO SUPER!

Zmieniamy otoczenie z kosmosu na windę, ale nie zmienia się to, co dla nas i dla naszej społeczności najważniejsze: dobra zabawa, wspólne emocje i najlepszy produkt bukmacherski na rynku. Nasza superwinda, podobnie jak nasza aplikacja, przeniesie fanów świata sportu na ich ulubione areny sportowe dostarczając niesamowitych emocji. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni przycisk. Oczywiście Superelevator będzie kampanią 360 stopni, obejmującą całość działań marketingowych od spotów TV, przez reklamę w kanałach digital, aż po reklamy OOH czy działania aktywacyjne w ramach naszych sponsoringów. W każdym z tych obszarów postaramy się wejść na wyższy poziom gry, do czego będziemy też zachęcać Polaków – podkreśla Katarzyna Gawlik.

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyelinez Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8.

Za kampanię odpowiadają również: ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – Head of Brand Operations, natomiast stronę polską, oprócz Katarzyny Gawlik reprezentuje Bartosz Malaka – Head of Marketing.

Bukmacher w związku z kampanią tradycyjnie planuje także  specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także  uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy największego turnieju w darta – Superbet Poland Darts Masters.

Dzięki kampanii Supermoon Superbet awansował na pozycję wicelidera na polskim rynku zakładów bukmacherskich online. Od momentu jej rozpoczęcia, firma ustanawiała rekordy przychodów z zakładów każdego kolejnego miesiąca, co zwiększyło jej pozycję i imponowało dynamiką wzrostu. W połączeniu z wielokrotnie nagradzaną aplikacją, która umożliwia oglądanie transmisji na żywo, śledzenie statystyk oraz przeglądanie kuponów innych graczy za pomocą platformy społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku staje się jasna i uzasadniona.

– A nasza nowa kampania ma na celu pomóc nam w utrzymaniu tej dynamiki, przypominającej właśnie wjazd windą na kolejne piętra – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL