Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2024
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku!
– Od samego początku naszej obecności na polskim rynku przywiązujemy dużą wagę do sponsoringów. Chcemy wspierać polski sport i budować jego siłę, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki i jej postrzeganie jako nowoczesnej, a także działającej nie tylko z rozmachem, ale też z głową na rzecz rozwoju wspieranych przez nas dyscyplin. Nagroda dla najlepszego sponsora polskiego sportu jest dla nas wielkim powodem do dumy, szczególnie kiedy w gronie finalistów były obok nas tak zaangażowane i mocno osadzone na rynku brandy jak Polkomtel czy Enea – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Jury złożone z ekspertów biznesu sportowego doceniło szerokie zaangażowanie marki w sponsoring polskiego sportu, ale również nieschematyczne podejście zarówno do budowy zdywersyfikowanego portfolio, jak i aktywacji partnerstw.
– Wierzymy w budowanie trwałej, pozytywnej więzi ze sponsorowanymi organizacjami, ale też z kibicami „naszych” klubów. Do każdej współpracy podchodzimy kompleksowo, angażując do wspólnych działań nie tylko przedstawicieli naszych partnerów, ale też fanów. Sztandarowym przykładem takiej synergii jest akcja #RAZEM, o której szerzej opowiedzieliśmy wspólnie z Wiktorem Bednarkiem z Lecha Poznań podczas Kongresu Sport Biznes Polska – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsorships & Partnerships w Superbet Polska.
Działania na różnych polach
W panelu prezentującym case study sponsoringu Lecha przez Superbet podkreślano rolę budowania zaangażowania kibiców poprzez akcję #RAZEM, opierającą się o przekazywanie przez bukmachera części środków wpłaconych przez fanów Kolejorza na klubową akademię, która jest jednym z fundamentów szkolenia młodych piłkarzy w Polsce. To kluczowy element strategicznego sponsoringu Lecha, aczkolwiek współpraca jest przełomowa na wielu polach – wystarczy wspomnieć wykorzystanie real time brandingu na ekranach led podczas domowych spotkań poznańskiego zespołu, trójstronne (sponsor-klub-kibice) zaangażowanie w obchody rocznicy Powstania Wielkopolskiego czy też akcję w ramach której Superbet „odpicowuje” kibicom stare tatuaże.
– Nasze zaangażowanie w sponsoringi to jednak nie tylko Lech, nie tylko piłka nożna. Już w dniach 8-12 maja zapraszamy do warszawskiego Centrum POLIN na największy turniej w szachach szybkich i błyskawicznych Superbet Rapid & Blitz Poland 2024. Z kolei już w czerwcu w Arenie Gliwice czeka nas kluczowe wydarzenie w darcie, turniej Superbet Poland Darts Masters, który w zeszłym roku sprawił, że warszawski Torwar pękał w szwach. Nasza strategia sponsoringowa to nie tylko działanie w obrębie tych dyscyplin, na które przyjmujemy najwięcej zakładów, ale też popularyzowanie sportów mających duży potencjał rozwoju – opowiada Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.
Rozrywka i analiza danych
Kongres Sport Biznes Polska obfitował w wydarzenia ważne z punktu widzenia marki Superbet. Oprócz zaszczytu otrzymania statuetki dla najlepszego sponsora polskiego sportu i możliwości podzielenia się analizą case study ze współpracy z Lechem Poznań, przedstawiciele bukmachera odegrali ważną role w dyskusji o rozwoju branży w Polsce.
Ariel Moskała, Head of Operations, uczestniczył w panelu dyskusyjnym dotyczącym metamorfozy zakładów sportowych i wpływu grywalizacji, streamingu i statystyk na polski rynek.
– Mocno wierzymy w rozwój gier free to play. Stawiamy na Supergame, w którym wystarczy za darmo wytypować kilka zdarzeń, żeby powalczyć o pulę sięgającą czasem ponad 100 000 złotych czy Superspin, pozwalający graczom codziennie sięgać po dodatkowe bonusy. Mamy ambicje, aby stać się globalnym graczem nie tylko w branży zakładów bukmacherskich, ale w szeroko pojętej sportowej rozrywce, chcąc zapewniać naszym graczom możliwie kompleksową zabawę wokół wydarzeń sportowych – mówi.
Również podczas samego kongresu Sport Biznes Polska Superbet postawił na dostarczenie jego uczestnikom dobrej zabawy. Nawiązując do swojej nowej kampanii marketingowej SuperElevator, marka zorganizowała specjalną strefę dla uczestników wydarzenia, w której mogli sprawdzić się w podbijaniu piłki w… windzie.
Superbet w plebiscycie Sport Biznes Polska otrzymał również nominacje w kategoriach „Projekt Sponsoringowy”, „Kampania Marketingowa” i „Wydarzenie Sportowe”. Za sponsoring Lecha Poznań bukmacher był finalistą w pierwszej z wymienionych kategorii, a za księżycową kampanię „Supermoon” zakwalifikował się do finału w drugiej.
– To był dla nas bardzo udany kongres i gala, które niejako zwieńczyły niezwykle dobry rok 2023, który pozwolił nam stać się wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online. Teraz jednak przed nami kolejne wyzwania, będziemy starać się robić następne kroki w rozwoju, przekonując do siebie kolejnych pasjonatów sportu. To ekscytujące wyzwanie – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."