Superbet wybrany 'Sponsorem polskiego sportu’ podczas gali Sport Biznes Polska

Bukmacherzy Nagrody i wyróżnienia
Wiktor Czerwiński 27/03/2024

Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2024

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku!

– Od samego początku naszej obecności na polskim rynku przywiązujemy dużą wagę do sponsoringów. Chcemy wspierać polski sport i budować jego siłę, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki i jej postrzeganie jako nowoczesnej, a także działającej nie tylko z rozmachem, ale też z głową na rzecz rozwoju wspieranych przez nas dyscyplin. Nagroda dla najlepszego sponsora polskiego sportu jest dla nas wielkim powodem do dumy, szczególnie kiedy w gronie finalistów były obok nas tak zaangażowane i mocno osadzone na rynku brandy jak Polkomtel czy Enea mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Jury złożone z ekspertów biznesu sportowego doceniło szerokie zaangażowanie marki w sponsoring polskiego sportu, ale również nieschematyczne podejście zarówno do budowy zdywersyfikowanego portfolio, jak i aktywacji partnerstw.

– Wierzymy w budowanie trwałej, pozytywnej więzi ze sponsorowanymi organizacjami, ale też z kibicami „naszych” klubów. Do każdej współpracy podchodzimy kompleksowo, angażując do wspólnych działań nie tylko przedstawicieli naszych partnerów, ale też fanów. Sztandarowym przykładem takiej synergii jest akcja #RAZEM, o której szerzej opowiedzieliśmy wspólnie z Wiktorem Bednarkiem z Lecha Poznań podczas Kongresu Sport Biznes Polska podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsorships & Partnerships w Superbet Polska.

Działania na różnych polach

W panelu prezentującym case study sponsoringu Lecha przez Superbet podkreślano rolę budowania zaangażowania kibiców poprzez akcję #RAZEM, opierającą się o przekazywanie przez bukmachera części środków wpłaconych przez fanów Kolejorza na klubową akademię, która jest jednym z fundamentów szkolenia młodych piłkarzy w Polsce. To kluczowy element strategicznego sponsoringu Lecha, aczkolwiek współpraca jest przełomowa na wielu polach – wystarczy wspomnieć wykorzystanie real time brandingu na ekranach led podczas domowych spotkań poznańskiego zespołu, trójstronne (sponsor-klub-kibice) zaangażowanie w obchody rocznicy Powstania Wielkopolskiego czy też akcję w ramach której Superbet „odpicowuje” kibicom stare tatuaże.

– Nasze zaangażowanie w sponsoringi to jednak nie tylko Lech, nie tylko piłka nożna. Już w dniach 8-12 maja zapraszamy do warszawskiego Centrum POLIN na największy turniej w szachach szybkich i błyskawicznych Superbet Rapid & Blitz Poland 2024. Z kolei już w czerwcu w Arenie Gliwice czeka nas kluczowe wydarzenie w darcie, turniej Superbet Poland Darts Masters, który w zeszłym roku sprawił, że warszawski Torwar pękał w szwach. Nasza strategia sponsoringowa to nie tylko działanie w obrębie tych dyscyplin, na które przyjmujemy najwięcej zakładów, ale też popularyzowanie sportów mających duży potencjał rozwoju opowiada Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.

Rozrywka i analiza danych

Kongres Sport Biznes Polska obfitował w wydarzenia ważne z punktu widzenia marki Superbet. Oprócz zaszczytu otrzymania statuetki dla najlepszego sponsora polskiego sportu i możliwości podzielenia się analizą case study ze współpracy z Lechem Poznań, przedstawiciele bukmachera odegrali ważną role w dyskusji o rozwoju branży w Polsce.

Ariel Moskała, Head of Operations, uczestniczył w panelu dyskusyjnym dotyczącym metamorfozy zakładów sportowych i wpływu grywalizacji, streamingu i statystyk na polski rynek.

– Mocno wierzymy w rozwój gier free to play. Stawiamy na Supergame, w którym wystarczy za darmo wytypować kilka zdarzeń, żeby powalczyć o pulę sięgającą czasem ponad 100 000 złotych czy Superspin, pozwalający graczom codziennie sięgać po dodatkowe bonusy. Mamy ambicje, aby stać się globalnym graczem nie tylko w branży zakładów bukmacherskich, ale w szeroko pojętej sportowej rozrywce, chcąc zapewniać naszym graczom możliwie kompleksową zabawę wokół wydarzeń sportowych – mówi.

Również podczas samego kongresu Sport Biznes Polska Superbet postawił na dostarczenie jego uczestnikom dobrej zabawy. Nawiązując do swojej nowej kampanii marketingowej SuperElevator, marka zorganizowała specjalną strefę dla uczestników wydarzenia, w której mogli sprawdzić się w podbijaniu piłki w… windzie.

Superbet w plebiscycie Sport Biznes Polska otrzymał również nominacje w kategoriach „Projekt Sponsoringowy”, „Kampania Marketingowa” i „Wydarzenie Sportowe”. Za sponsoring Lecha Poznań bukmacher był finalistą w pierwszej z wymienionych kategorii, a za księżycową kampanię „Supermoon” zakwalifikował się do finału w drugiej.

– To był dla nas bardzo udany kongres i gala, które niejako zwieńczyły niezwykle dobry rok 2023, który pozwolił nam stać się wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online. Teraz jednak przed nami kolejne wyzwania, będziemy starać się robić następne kroki w rozwoju, przekonując do siebie kolejnych pasjonatów sportu. To ekscytujące wyzwanie uśmiecha się Łukasz Seweryniak.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL