Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2023
Fortuna Zakłady Bukmacherskie, czołowy bukmacher na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-promocyjną.
W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć”, przygotowano dynamiczne spoty wideo, w których główną rolę odgrywa niezastąpiona Bogini Fortuny – brand hero marki.
Dodatkowo, w ramach kampanii, wprowadzono nowości produktowe, które są skierowane zarówno do nowych, jak i obecnych graczy. Dzięki tym innowacjom, Fortuna kontynuuje misję zapewniania emocjonującego i satysfakcjonującego doświadczenia zakładów bukmacherskich dla swojej szerokiej społeczności graczy.
Na potrzeby kampanii powstały spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe o długości 60, 30 i 15-sekund, poświęcone najważniejszym elementom bukmacherskiej oferty Fortuny. Kolejne etapy kampanii zostaną zaprezentowane w nadchodzących miesiącach, umożliwiając odbiorcom zgłębienie się w fascynujący świat zakładów bukmacherskich. Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe, zapewniając pełne pokrycie i dostępność dla różnych grup odbiorców
– Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim którzy chcą coś przeżyć – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
NiespoZakład, czyli nowe promocja Fortuny ogromnym sukcesem
Jednym z działań marketingowych Fortuny towarzyszących kampanii jest zupełnie nowa promocja, czyli NiespoZakład. Jej pierwsza edycja zaplanowana jest w dniach 6-10 grudnia. W tym czasie każdy gracz po zalogowaniu na swoje konto będzie miał możliwość darmowego odbierania bonusów-niespodzianek przygotowanych przez bukmachera.
Już pierwszy dzień promocji NiespoZakład okazał się ogromnym sukcesem. Jak przekazał prezes Fortuny Konrad Komarczuk tylko wczoraj otwartych zostało 70 tysięcy NiespoZakładów!
70 000 otwartych NiespoZakładów pierwszego dnia! Dziękuję wszystkim, którzy w Mikołajki chcieli dać się zaskoczyć @eFortunapl . Do końca tygodnia każdego dnia czekają kolejne skrzynki do otwarcia, bo niezmiennie doceniamy graczy lubiących niespodzianki nie tylko na boisku 😉 pic.twitter.com/nKeLGUNKnQ
— Konrad Komarczuk (@KomarczukK) December 7, 2023
Większa oferta na streaming, usprawnione aplikacje mobilne
Dodatkowo Fortuna uzupełniła w ostatnich dniach swoją ofertę streamów live o transmisje audio m.in. z rozgrywek Premier League, czy Europejskich Pucharów. Wkrótce dostępna będzie również odświeżona wersja aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS.
Za koncept kreatywny, nadzór i obsługę kampanii odpowiada agencja Punchline. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka zostały wyprodukowane przez Watchout Studio.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."