[Video] Bogini Fortuna w nowej kampanii, z nowymi produktami od bukmachera

Bukmacherzy Promocje
Wiktor Czerwiński 06/12/2023

Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2023

Fortuna Zakłady Bukmacherskie, czołowy bukmacher na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-promocyjną.
W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć”, przygotowano dynamiczne spoty wideo, w których główną rolę odgrywa niezastąpiona Bogini Fortuny – brand hero marki.
Dodatkowo, w ramach kampanii, wprowadzono nowości produktowe, które są skierowane zarówno do nowych, jak i obecnych graczy. Dzięki tym innowacjom, Fortuna kontynuuje misję zapewniania emocjonującego i satysfakcjonującego doświadczenia zakładów bukmacherskich dla swojej szerokiej społeczności graczy.

Na potrzeby kampanii powstały spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe o długości 60, 30 i 15-sekund, poświęcone najważniejszym elementom bukmacherskiej oferty Fortuny. Kolejne etapy kampanii zostaną zaprezentowane w nadchodzących miesiącach, umożliwiając odbiorcom zgłębienie się w fascynujący świat zakładów bukmacherskich. Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe, zapewniając pełne pokrycie i dostępność dla różnych grup odbiorców

– Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim którzy chcą coś przeżyć – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

NiespoZakład, czyli nowe promocja Fortuny ogromnym sukcesem

Jednym z działań marketingowych Fortuny towarzyszących kampanii jest zupełnie nowa promocja, czyli NiespoZakład. Jej pierwsza edycja zaplanowana jest w dniach 6-10 grudnia. W tym czasie każdy gracz po zalogowaniu na swoje konto będzie miał możliwość darmowego odbierania bonusów-niespodzianek przygotowanych przez bukmachera.

Już pierwszy dzień promocji NiespoZakład okazał się ogromnym sukcesem. Jak przekazał prezes Fortuny Konrad Komarczuk tylko wczoraj otwartych zostało 70 tysięcy NiespoZakładów!

Większa oferta na streaming, usprawnione aplikacje mobilne

Dodatkowo Fortuna uzupełniła w ostatnich dniach swoją ofertę streamów live o transmisje audio m.in. z rozgrywek Premier League, czy Europejskich Pucharów. Wkrótce dostępna będzie również odświeżona wersja aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS.

Za koncept kreatywny, nadzór i obsługę kampanii odpowiada agencja Punchline. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka zostały wyprodukowane przez Watchout Studio.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL