Ostatnia aktualizacja: 19 kwietnia 2024
Betano i CBF (Confederação Brasileira de Futebol), Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, ogłosiły partnerstwo, w ramach którego Betano został nowym głównym sponsorem i wyłącznym partnerem bukmacherskim Campeonato Brasileiro Série A.
Od sezonu 2024, który rozpoczął się w niedzielę 14 kwietnia, zawody noszą nazwę Brasileirão Betano.
„Od dzisiaj kultowa brazylijska narodowa liga piłkarska będzie znana jako Brasileirão Betano i to coś wyjątkowego. W ciągu ostatnich kilku lat jakość brazylijskiej Série A, już należącej do czołowych lig piłkarskich na świecie, osiągnęła zupełnie nowy poziom. To nie przypadek, że w ciągu ostatnich pięciu lat brazylijska drużyna zawsze wygrywa Copa Libertadores. Oglądamy ekscytujące wyścigi o tytuł, w których wiele różnych drużyn walczy o tytuł mistrza Brazylii. To nowe partnerstwo jeszcze bardziej potwierdza nasze zaangażowanie we wspieranie społeczności sportowej w Brazylii, a jednocześnie zapewnia fanom niezapomniane wrażenia z zakładów online w bezpiecznym środowisku charakteryzującym się odpowiedzialnymi praktykami w grach. Chcielibyśmy podziękować CBF za zaufanie, że zaufało nam jako swoim partnerom” – powiedział Tomasz Majewski, Szef Działu Sponsoringu Betano.
Brasileirão Betano Brasileirão Betano, Brasileirão Betano! 🇧🇷⚽️🟠
Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano Brasileirão Betano.#Brasileirão #Betano #BrasileirãoBetano pic.twitter.com/mn3idp9Dt5— Betano Brasil (@Betano_BR) April 14, 2024
Sponsoring brazylijskiej Série A jest najnowszym z serii partnerstw z prestiżowymi rozgrywkami piłkarskimi dla Betano w 2024 roku. Marka stała się już oficjalnym i wyłącznym partnerem bukmacherskim zarówno na CONMEBOL Copa America 2024, jak i UEFA EURO 2024. W Brazylii Betano jest już sponsorem Copa Betano do Brasil (Puchar Brazylii). Nowa umowa daje Betano prawa do nazwy najpopularniejszych krajowych rozgrywek w Ameryce Południowej. Wspólnym celem Betano i CBF jest podniesienie poziomu wrażeń z zawodów dla wszystkich fanów w Brazylii i na całym świecie. Jednocześnie obie strony planują pracować nad inicjatywami, które przyniosą korzyści szerszej społeczności brazylijskiej.
Lenin Fracon, dyrektor marketingu CBF, stwierdził: „Chciałbym powitać firmę Betano jako oficjalnego głównego partnera Brasileirão Betano. To szanowana i lubiana marka, która zdobyła uznanie wielu fanów sportu w Brazylii. Zawsze działała uczciwie i odpowiedzialnie oraz aktywnie wspierała społeczności lokalne na całym świecie. O swojej powadze świadczy obecność w światowej klasy klubach i międzynarodowych turniejach, jak chociażby tegoroczny sponsoring CONMEBOL Copa America™️ 2024 i UEFA EURO 2024™. Jesteśmy pewni, że wszyscy skorzystają na tym partnerstwie, począwszy od brazylijskiego futbolu, po fanów i szerszą społeczność. Życzymy dobrego początku Brasileirão Betano”.
źródło/grafika: Kaizengaming.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."