Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2024
W sobotę, 3 lutego, na kortach InterPadel w stolicy odbędzie się prestiżowy turniej gwiazd w padla – Cupra Padlowe. Wśród uczestników nie zabraknie znakomitości ze świata sportu, takich jak Agnieszka Radwańska, Jerzy Janowicz, Łukasz Kadziewicz oraz bracia Żewłakowowie. Oprócz nich, na kortach zmierzą się z dziennikarzami i osobistościami medialnymi, takimi jak Maciej Dowbor, Rafał Maserak, Grzegorz Kajdanowicz i inni.
Sponsor turnieju, firma Superbet, przygotuje specjalną strefę darta, gdzie uczestnicy będą mogli wykazać się celnością. Dochód z tej aktywności zostanie przeznaczony na wsparcie paralimpijczyków w roku zbliżających się igrzysk. To nie tylko okazja do sportowej rywalizacji, ale także szlachetnej inicjatywy wspierającej wartościowy cel.
Padel to sport rakietowy przypominający skrzyżowanie tenisa ze squashem. Widowiskowy, dynamiczny, międzypokoleniowy i inkluzywny, wiele lat temu podbił serca mieszkańców między innymi Hiszpanii, gdzie uprawia go ponad 3,5 miliona osób. Na Półwyspie Iberyjskim jest sportem numer dwa, po futbolu. To właśnie z tego kraju padel rozpoczął podbój świata, a z danych Międzynarodowej Federacji Padla wynika, że w 2022 roku w 110 krajach świata grało w niego przeszło 25 milionów osób.
– Padel to fantastyczna, towarzyska gra, której może spróbować dosłownie każdy. Chcemy popularyzować ten sport, bo marzy nam się, że rozrusza Polaków, tak jak porwał Hiszpanów czy Skandynawów. Aby sport, jako dyscyplina, rósł w siłę, potrzebuje „twarzy” i dobrych zawodników, którzy zainspirują kolejnych do gry. Chcemy takich reprezentantów wychować, stąd nasz program stypendialny PADLOWE, który będzie długofalowo wspierał finansowo młodych, polskich padlistów – mówi Tomasz Smokowski, współzałożyciel Kanału Sportowego, organizator turnieju Cupra Padlowe i ambasador marki Superbet.
W turnieju wystąpili wiele znanych osobistości
W turnieju wezmą udział postaci znane ze światowych kortów, boisk oraz ze świata kultury i dziennikarstwa. Firma Superbet, znana z nietypowych podejść w sponsoringu, które maksymalizują korzyści dla wspieranych partnerów oraz zaangażowania w działania CSR, zorganizuje specjalną strefę darta dla uczestników.
Każdy zainteresowany otrzyma rzutki do ręki, a wyniki trafień na tarczy Superbet zostaną przekazane jako bezpośrednie wsparcie dla Fundacji Polskiego Komitetu Paralimpijskiego. To innowacyjna forma integracji uczestników turnieju oraz szlachetna inicjatywa wspierająca cele charytatywne.
– W sponsoringu stawiamy nie tylko na te sporty, które są na pierwszych stronach gazet dzisiaj, ale też na takie, które w naszej opinii mają potencjał, aby znaleźć się tam w kolejnych latach. Szeroki oddźwięk i wysoka frekwencja jakimi cieszyły się szachowe Superbet Rapid&Blitz czy Superbet Poland Darts Masters udowodniły, że to dobra droga. Że również w sponsoringu warto spojrzeć szerzej i włączać do swojego portfolio dyscypliny, które mają potencjał, żeby podbić serca Polek i Polaków. Nie mam wątpliwości, że będący na fali wznoszącej padel jest takim sportem. Inkluzywnym, międzypokoleniowym, dynamicznym. Przykład Hiszpanii pokazuje, że to nie musi być dyscyplina niszowa, a przy fenomenalnej grze Igi Świątek czy Huberta Hurkacza, sporty rakietowe będą u nas tylko rosły – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Igrzyska tuż tuż
Igrzyska za pasem, nie tylko te olimpijskie, ale też paralimpijskie, które odbędą się w Paryżu w dniach 28 sierpnia – 8 września. Z poprzednich, w Tokio, nasi reprezentanci wrócili z workiem 25 medali, w tym 7 złotych. W tym roku liczymy przynajmniej na podtrzymanie tego dobrego rezultatu, a w tym celu wsparcie partnerów, jak Superbet, będzie niezbędne.
– Dziękujemy za wsparcie i z całego serca trzymamy kciuki za dobre oko i celność uczestników turnieju. W końcu pomoc naszym paralimpijczykom, którzy już niebawem w Paryżu znów powalczą o medale, to strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w roku olimpijskim Superbet pamięta również o nas – mówi Łukasz Szeliga, Prezes Fundacji.
Gwiazdy będą zatem wykazywać się swoją celnością i precyzją nie tylko na korcie, walcząc o zwycięstwo w turnieju Cupra Padlowe, ale również w strefie Superbet, rzucając do tarczy i dorzucając się tym samym do środków przekazanych na rzecz paraolimpijczyków.
– Wierzymy w padla i wierzymy w rucha paralimpijski. Jestem przekonany, że to będzie dobre połączenie i bardzo się cieszę, że możemy być jego architektami – podkreśla CEO Superbet Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."