Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Największa sportowa impreza charytatywna w regionie nie mogła odbyć się bez wsparcia marki Superbet. Podczas Legendarnego Kosmicznego Meczu w katowickim Spodku, ambasador bukmachera Sławomir Peszko przekazał czek o wartości 10 tysięcy złotych. Cała ta kwota wesprze Dom Aniołów Stróżów, który pomaga osobom z trudnych środowisk na Śląsku.
Legendarny Kosmiczny Mecz z Aniołami to wydarzenie o sporych tradycjach w Katowicach. Podczas tej sportowej rywalizacji na boiskach siatkarskim i koszykarskim zmierzyły się zespoły składające się z gwiazd sportu i mediów. W koszykówce i siatkówce wystąpili m.in.: Sławomir Peszko, Kuba Błaszczykowski, Paweł Domagała, Joanna Jędrzejczyk, Sylwia Bomba, Irek Bieleninik, Bartosz Obuchowicz, Ruda z Red Lips, Krzysztof Ignaczak, Mariusz Kałamaga, Bartosz Demczuk, Małgorzata Glinka, Magdalena Śliwa, Dariusz Dudek i Zygmunt Chajzer.
– W ostatnim czasie bardzo pogorszyła się sytuacja socjalna naszych podopiecznych. Coraz więcej dzieci przychodzi do nas głodna, ma problem ze skorzystaniem z kąpieli w domu. Dlatego ruszyliśmy pełną parą z dożywianiem i pomocą. Każdy bilet to realna pomoc dla dzieci potrzebujących wsparcia – mówi Monika Bajka, prezeska Domu Aniołów Stróżów.
– Staramy się wspierać nie tylko wielkie inicjatywy, ale też takie, które lokalnie robią ogromną różnicę. Takim podmiotem od przeszło 30 lat jest Dom Aniołów Stróżów. Jako sponsor główny Górnika Zabrze i Legendarnego Kosmicznego Meczu z Aniołami, chcemy być częścią inicjatyw ważnych dla Ślązaków. W tym roku wsparliśmy Dom Aniołów Stróżów również przy okazji turnieju Spodek Super Cup, kiedy w naszej strefie kibice mogli wykazać się siłą swoich mięśni, a każde wyciśnięcie sztangi przekładało się na zwiększenie kwoty dla „Aniołów”. W ten sposób udało nam się przekazać aż 10 tysięcy złotych! – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska, sponsora Legendarnego Kosmicznego Meczu z Aniołami.
Nie inaczej było tym razem, Superbet zadbał o dodatkową możliwość zebrania kwoty na szczytny cel. W przerwie meczu koszykarskiego pięciu kibiców i pięć gwiazd starało się ramię w ramię trafić do kosza, a każdy celny rzut był wart tysiąc złotych przekazane na konto „Aniołów”. Z celnością co prawda nie było najlepiej, ale wtedy… na białym koniu wjechał Sławomir Peszko.
– Superbet i tak przekaże pełną pulę, 10 tysięcy złotych na rzecz Domu Aniołów Stróżów – ogłosił były reprezentant Polski w piłce nożnej, a obecnie ambasador bukmachera.
– Serdecznie gratulujemy każdemu z uczestników imprezy, zarówno tym, którzy rywalizowali na boisku, jak i kibicom. Jesteśmy dumni, mogąc być częścią tak ważnych inicjatyw. Działamy szeroko na rzecz inicjatyw CSR, ale nie ukrywamy, że Dom Aniołów Stróżów, z którym współpracujemy od dawna, ma ważne miejsce w naszych sercach. Było dla nas oczywiste, że niezależnie od tego czy uczestnicy trafią czy nie trafią do kosza, chcemy ich jak najmocniej wesprzeć finansowo – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."