Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS jako dyrektor niewykonawczy w Ameryce Łacińskiej.
SOFTSWISS, firma technologiczna z branży iGaming, posiadająca kluczowe centra rozwoju w Polsce, ogłosiła, iż brazylijska legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem niewykonawczym w Ameryce Łacińskiej.
Mający na swoim koncie 322 starty w wyścigach Grand Prix oraz 11 zwycięstw w Formule 1 Rubens Barrichello zajmie się wzmacnianiem obecności SOFTSWISS w Ameryce Łacińskiej, a także usprawnieniem komunikacji biznesowej z partnerami i klientami.
Rubens Barrichello, dyrektor niewykonawczy w Ameryce Łacińskiej w SOFTSWISS, powiedział:
„Branża iGaming wykazuje niezwykły wzrost zarówno w Brazylii, jak również na całym świecie. Dołączając do SOFTSWISS, cieszę się, że mogę być jednym z motorów napędowych tego procesu w Ameryce Łacińskiej! Jestem przekonany, że moje doświadczenie we współpracy z wiodącym zespołem wyścigowym pomoże liderowi technologii iGaming osiągnąć sukces”.
Poza spektakularnymi osiągnięciami na torze Barrichello jest znany również za sprawą swojej skromnej natury, wytrwałości, a także zaangażowania w działalność filantropijną. Jego rola ambasadora świadomości autyzmu i badań nad rakiem u dzieci podkreśla głęboki wpływ sportowca zarówno w społeczności wyścigowej, jak też poza nią. Kontynuując swoje działania filantropijne, Barrichello będzie promował odpowiedzialny hazard wraz z ekspertami SOFTSWISS.
W Polsce SOFTSWISS posiada swoje duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, zatrudniając łącznie 450 osób. Jednocześnie zasięg geograficzny zespołu SOFTSWISS wykracza daleko poza Europę. Współpracuje ona z klientami i partnerami z całego świata, a Ameryka Łacińska jest jednym z głównych regionów biznesowych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."