QPR zaprezentował w ostatniej kolejce stroje na nowy sezon

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 28/04/2024

Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024

Londyński zespół Queens Park Rangers dość nieoczekiwanie, w przedostatniej kolejce tegorocznego sezonu w meczu przeciwko Leeds United, zdecydował się zaprezentować koszulki na kolejny sezon.

Piłkarze z zespołu z zachodniego Londynu w ostatnim meczu sezonu na własnym stadionie ubrani byli w stroje, w których będą grali w przyszłorocznych rozgrywkach. Na froncie koszulek znalazł się operator hazardowy marka Copybet, której logo do tej pory było umiejscowione z tyłu koszulki, pod numerem gracza.

W nowym projekcie odzwierciedlono klasyczne koszulki domowe z lat 60. i 70. XX wieku, a po raz pierwszy w każdej niebieskiej obręczy oraz na mankietach zastosowano trzy odcienie niebieskiego.

Copybet jest sponsorem QPR od dwóch sezonów, lecz po raz pierwszy będzie obecny na strojach na sezon 2024/25 jako nowy sponsor widoczny z przodu koszulki. Nowa umowa została podpisana na kolejne dwa lata.

Anton Ivanov, dyrektor ds. rozwoju biznesu w CopyBet UK, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni możliwością przedłużenia naszej współpracy z Queens Park Rangers i nie możemy się doczekać, aż nasza marka pojawi się na przodzie słynnych niebiesko-białych obręczy. Klub ma dumną historię w sercu zachodniego Londynu i ma lojalnych i pełnych pasji kibiców. Już nie możemy się doczekać rozpoczęcia nowego sezonu i naszej trzeciej kampanii w klubie”.

Dyrektor handlowy QPR, Euan Inglis, powiedział: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że CopyBet stanie się naszym partnerem na przodzie koszulki od przyszłego sezonu. Współpracowaliśmy z firmą CopyBet przez ostatnie dwa lata i jesteśmy fantastycznym partnerem. Współpraca z Antonem i jego zespołem była przyjemnością. Zespół CopyBet pracował i stworzył kilka naprawdę kreatywnych pomysłów na treści przez ostatnie dwa sezony wraz z naszym zespołem marketingowym, które będą kontynuowane i udoskonalane od następnego sezonu.”

W tegorocznym sezonie na froncie koszulek znajdowało się logo Convivia, firmy inwestycyjnej na rynku nieruchomości i technologii.

Nowe stroje przyniosły szczęście, gdyż mecz przeciwko Leeds zakończył się rezultatem 4:0, co zapewniło zespołowi z Londynu pozostanie w Championship na kolejny sezon.

Stroje na nowy sezon bedą dostępne w sprzedaży od 15 czerwca.

zdjęcie główne: Ian Tuttle/Shutterstock (14338734ba) Michael Frey z QPR zdobywa bramkę i świętuje wynik 2-2
Queens Park Rangers przeciwko Norwich City, EFL Sky Bet Championship, piłka nożna, MATRADE Loftus Road, Londyn, Wielka Brytania – 10 lutego 2024 r.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL