Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Polska firma iGamingNuts po raz kolejny znalazła się w prestiżowym rankingu – EGR Power Affiliates. W porównaniu z poprzednim rokiem udało jej się awansować o jedną pozycję w zestawieniu.
EGR Global ogłosiło swoje coroczne zestawienie 25 największych „Affiliantów” w branży hazardowej.
Największą firmą w tegorocznym zestawieniu jest Better Collective, z którego przedstawicielem w regionie Michałem Kopciem niedawno przeprowadziliśmy wywiad. Firma na początku tego roku przeniosła się do nowej, imponującej siedziby w stolicy Kopenhagi, a na świecie dalej kontynuuje politykę ekspansji, wykupując mniejsze podmioty z rynku afiliacyjnego.
Na drugim miejscu podium znalazła się grupa Gambling.com, która niedawno uzyskała finansowanie i dzięki temu udało jej się pozyskać za 40 mln dolarów od XLMedia (na 9. miejscu w rankingu) europejskie i kanadyjskie serwisy.
Ostatnie miejsce na podium zajmuje z kolei GiG Media, którego największym udziałowcem została rodzina Juroszków. Sam Mateusz Juroszek jest kandydatem do zarządu nowo utworzonej spółki Gig Media.
IGamingNuts to polska firma z siedzibą w Gdańsku, której flagowym portalem na naszym rodzimym rynku jest serwis Legalnibukmacherzy.pl. Od 6 lat serwis ten wyróżnia najlepszych polskich legalnych bukmacherów.
Pełna lista top 25 affiliantów w 2024
W tegorocznym zestawieniu wyróżnieni zostali:
- Better Collective
- Grupa Gambling.com
- GiG Media
- Clever Advertising
- Spotlight Sports Group
- Raketech
- Catena Media
- FairPlay Sports Media
- XLMedia
- Traffic Lab
- LiveScore
- Natural Intelligence
- LiveSport Media
- Leadstar Media
- OLBG
- QiH Group
- Skores
- OneTwenty
- Acroud
- Checkd Group
- Web International Services
- Game Lounge
- Vita Media Group
- IGamingNuts
- TAG Media
źródło/grafika: EGR Global
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."