Betsson Sport rozpoczął współpracę z Torino FC

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 16/04/2024

Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024

Betsson Sport, nowa platforma informacyjno-rozrywkowa dla sportu, oraz klub piłkarski Torino ogłosiły nawiązanie współpracy, która została oficjalnie ogłoszona podczas Derby della Mole przeciwko Juventusowi.

Ogłoszenie współpracy miało miejsce w minioną sobotę podczas meczu Torino FC -Juventus.

Lorenzo Barale, dyrektor handlowy Torino FC, powiedział: „Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy powitać Betsson.Sport w świecie Granaty. Dzięki temu partnerstwu opowiemy naszym fanom wiele wciągających historii, towarzysząc także Betsson.sport w ich misji dawania większy oddźwięk dla całego sportu, nie tylko piłki nożnej”.

Jak pisze oficjalna strona klubu ta współpraca, otwierająca nowy rozdział zarówno dla marki, jak i Klubu, to połączenie dwóch ikon panoramy sportowej, które pracują na rzecz wniesienia do świata piłki nożnej pasji, wartości wyróżniającej obie strony, a także licznych innowacji w przychylność fanów Granaty dzięki wyjątkowym i angażującym kolaboracjom.

„To partnerstwo z Torino FC to znaczący krok dla Betsson Sport w umacnianiu naszej obecności w Bel Paese. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z jedną z najbardziej prestiżowych drużyn włoskiej piłki nożnej i Nie możemy się doczekać, aby zapewnić fanom niezapomniane wrażenia.” – powiedział Stefano Tino, dyrektor zarządzający na Włochy w Grupie Betsson

źródło/zdjęcie: torinofc.it

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL