ETOTO bada nastroje społeczne, czyli tonący brzytwy się chwyta?

Branżowy marketing Polecane
Marcin Sapiński 15/06/2024

Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2024

Licencjonowany w Polsce bukmacher ETOTO, przy okazji Mistrzostw Europy na Euro 2024, podjął współpracę z influenserem Marcinem Najmanem.

W ostatnim czasie wokół bukmachera ETOTO było sporo zamieszania, po tym jak firma postanowiła nie wypłacić wszystkich wygranych swojemu graczowi. Aktualnie jesteśmy na etapie zbierania wszystkich informacji, i nie wykluczamy, że temat ten poruszymy w osobnej publikacji. Dzisiaj jednak postanowiliśmy podjąć temat działań marketingowych ETOTO.

ETOTO bukmacher, który w Polsce działa przeszło dekadę, od zeszłego roku współpracuje z byłą zawodniczką MMA, znaną z występów w UFC Joanną Jędrzejczyk. W ostatnich dniach dołączył do niej Marcin Najman, osoba która dla większości jest znana z tego że jest znana. W przeszłości co prawda próbował swoich sił w boksie czy kick boxingu, lecz późniejsze jego dokonania na arenie tzw. freak fightów pokazały, że nie posiada on w sobie ducha prawdziwego sportowca, a jego walki kwalifikowały się raczej do parodii sportu.

Przyznam otwarcie. Nie jestem fanem Marcina. To nic osobistego, po prostu nie jestem zwolennikiem promowania osób które są znane z tego że są znane, gdyż najczęściej uzyskują one tzw. „doj… fejm” dzięki skandalicznym, często bulwersującym wypowiedziom czy zachowaniom. Marcin Najman doskonale wpisuje się w tą kategorię.

Na oficjalnym kanale YouTube ETOTO są już dostępne pierwsze materiały, w których Marcin Najman wciela się w rolę reportera ulicznego i przepytuje ludzi w związku z rozpoczętym Euro 2024 w Niemczech.

Sami zresztą zobaczcie i oceńcie.

Takich osób (znanych z tego, że są znani) jest więcej, dlatego postanowiliśmy pomóc marketingowi ETOTO i przygotowaliśmy listę potencjalnych ambasadorów marki, którzy mogliby pomóc poszerzyć zasięgi. Wszystko zgodnie z zasadą, nie ważne jak mówią, ważne żeby nie przekręcali nazwiska, w tym przypadku nazwy firmy. Kolejność kandydatów przypadkowa.

  • Marta Linkiewcz, czyli LinkiMaster– wypłynęła na skandalu związanym z muzykami Rea Sremmurd. Influenserka w opublikowanym przez siebie materiale opowiadała o seksie z muzykami, co szybko stało się tzw. „wiralem”, podobnie jak jej hasło „doj… fejm”. W wyniku tego skandalu jej matka, oraz siostra Kasia  postanowiły przyjąć inne nazwisko. Aktualnie linki master posiada 1,3 mln followersów na Instagramie.
  • Denis Załęcki – były chuligan Elany Toruń, która jednak w ostatnim czasie odcięła się w oficjalnym oświadczeniu od Denisa. O ile po pierwszym występie w organizacji Gromda wydawało się, że Denis ma potencjał do pojedynków z prawdziwymi fighterami, to jednak jego późniejsze dokonania lepiej przemilczeć. Denis słynie z niewyparzonego języka, ale widocznie wychodzi z założenia, że jeśli coś się wydaje głupie, ale działa to w zasadzie głupie nie jest. 281 tysięcy followersów na Insta.
  • Popek Monster, czyli Paweł Mikołajuw – znany raper, który jednak od lat ma problemy ze sobą, co w ostatnim czasie zakończyło się nawet pobytem w zakładzie psychiatrycznym. Niemniej jednak 900 tysięcy followersów na Insta to nie w kij dmuchał, na pewno zwiększyłby zasięgi każdemu bukmacherowi.
  • Stifler 16 cm, czyli Damian Zduńczyk to wytuatuowany, także na twarzy, influnser, który posiada 486 tysięcy followersów na Instagramie. 16cm to najpewniej długość przyrodzenia polskiego Stiflera.

To tylko kilka przykładów potencjalnych brand ambasadorów dla ETOTO. Lista ta mogłaby być o wiele dłuższa, ale niemniej jednak nie chcemy promować na łamach portalu osób, które przyczyniają się do degrengolady obyczajów w naszym kraju.

Zdjęcie główne: Screenshot własny z publikacji na profilu ETOTO na platformie Facebook.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL