Ostatnia aktualizacja: 10 czerwca 2024
Taksówki zatrzymujące się na środku ulicy. Zszokowani obywatele zamierający przed teleodbiornikami w barach i na ulicach. Mieszkańcy Niemiec obserwujący dziwne zjawisko na niebie i… aktorska rola Lukasa Podolskiego, mistrza świata z 2014 roku, obecnie grającego w Górniku Zabrze. To wszystko widzowie będą mogli zobaczyć w TV i digitalu podczas piłkarskich mistrzostw Europy za sprawą marki Superbet!
Nowa kampania marketingowa startuje przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez Superbet. Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.
– Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku – podkreśla Katarzyna Gawlik, Dyrektorka Marketingu Superbet.
– Choć ten spot powstał głównie z myślą o fanach piłki nożnej, powinien spodobać się również fanom reklamy. Takie projekty to czysta przyjemność – dodaje Bartek Klimaszewski, Dyrektor Kreatywny Molecular.
Razem ze spotem 30”, kampania będzie składała się z dodatkowych materiałów 15”, poświęconych dwóm produktom bukmacherskim. Pierwszy to Superprzewaga, autorskie rozwiązanie Superbet, dzięki któremu kupony są rozliczane na korzyść graczy już przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny, niezależnie od końcowego rezultatu. Kampania obejmuję telewizję, digital, social media i nośniki DOOH, a trwać będzie do końca lipca.
– Do marketingu zawsze staramy się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo, stąd taki kierunek działań wokół mistrzostw Europy. Udało nam się zaangażować do tej kampanii szerokie grono naszych ambasadorów, a także sponsorowanych klubów z Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że ten pełen smaczków i humoru spot znów wyróżni się wśród innych i skutecznie zapadnie w pamięci kibiców, wpisując się przy tym w koncept GO SUPER, motyw przewodni naszych działań marketingowych jako Grupy od lat.– mówi Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.
Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) współpracująca z marką Superbet od 2022 roku. Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się OMD wspólnie z zespołem inhouse Superbet.
"Krokodyle łzy ! LOTTO , państwowa firma w Rumunii . Wystarczy tam zaglądnąć i widać gołym okiem z czego ta firma żyje ? No , chyba nie z gier liczbowych ... . Ale to jest ok. Podobnie jak w Polsce . 3 lata i wszystko pójdzie do sieci może zostanie kilka kasyn i to wszystko . Jedak online już jest ok i nikomu nie będzie przeszkadzać ."
"Bo te maszyny, to są maszyny losujące tylko z nazwy, a w rzeczywistości są to maszyny sortujące kule zadane przez komputer. Każda kulka zawiera chip, co nie jest żadną tajemnicą, ale tajemnicą już jest to, że bramka w maszynie otwiera się tylko w momencie, gdy zbliży się do niej kulka z odpowiednim chipem."
"Banksterzy w swoim żywiole."
"Byłam zupełnie nieswiadoma.Płacąc karta w legalnym punkcie totalizatora "salon gier" naraziłam się na utratę 140 zl. Pytanie zasadnicze : na jakiej podstawie banki zaczęły naliczac sobie gigantyczna "opłate hazardową"? 5 zl wmillenium, 10 zl w Paribas? Co daje im takie prawo do okradania mnie z moich pieniedzy?"
"Proste pytanie - czemu nie działanie SUPERBET i inni ( a może za słabo) w tym kierunku aby zmienić opodatkowanie na GGR."