Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2018
Totalizator Sportowy w zakończonym przetargu na obsługę reklamową wybrał cztery agencje: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk. Będą pracować dla spółki przez rok.
Przetarg na obsługę reklamową Totalizatora rozpoczął się w drugiej połowie listopada ub.r..Spółka nie podaje, ile i które agencje brały w nim udział. Finalnie do współpracy wybrano cztery firmy: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk.
Ostatnio kompleksową obsługą reklamową Totalizatora zajmowały się agencje DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi, Digital Brothers oraz Apella, które zostały wybrane do rocznej współpracy w zakończonym pod koniec 2016 roku przetargu.
Teraz, podobnie jak i poprzednio, Totalizator zawrze z wybranymi agencjami tzw. umowy ramowe na rok, z możliwością ich przedłużenia.
Do zadań zwycięskich firm należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa reklamowa działań wszystkich produktów i marek spółki, m.in. Lotto, Multi Multi, opracowywanie koncepcji oraz tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, kinowych, POS TV, radiowych, internetowych, tworzenie reklam prasowych, outdoorowych, BTL itp.
Będą też odpowiedzialne za organizację i produkcję wszelkich reklam i kampanii oraz za wszelkie działania niestandardowe.
poniżej film promocyjny wyprodukowany przez Agencję Apella
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."