Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2020
Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy pomiędzy agencją a spółką.
Starcom będzie, podobnie jak dotychczas, zajmować się strategią komunikacji Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii. Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu ani tego, na jaki okres zawarły umowę.
Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji – Zenith (też należy do Publicis Media) – w wyniku wygranego przetargu.
Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku. Na początku tego Totalizator przedłużył umowę z tą agencją bez przetargu zapowiadając, że w dalszej części roku rozpisze konkurs na obsługę mediową. W drugiej połowie listopada spółka ruszyła z przetargiem reklamowym.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."