Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
INTRALOT i AMELCO ogłosiły podpisanie wiążącego Protokołu Ustaleń (Memorandum of Understanding – MoU) tworzącego partnerstwo strategiczne i wykorzystanie najwyższej jakości platformy oprogramowania zakładów sportowych AMELCO.
Oczekuje się, że ten ruch dobrze wpisze się w możliwości rynkowe poprzez połączenie w jednym nowatorskim rozwiązaniu dużego doświadczenia INTRALOT na rynku detalicznym z najwyższej jakości funkcjonalnościami platformy zakładów sportowych AMELCO. Ostateczna umowa pomiędzy dwiema stronami ma zostać sfinalizowana w ciągu pierwszego kwartału roku 2017.
Pan Antonios Kerastaris, CEO Intralot Group, stwierdził: „Współpraca z AMELCO jest kamieniem milowym dla rozwoju oferty zakładów sportowych INTRALOT i naszej zdolności do wzmocnienia pozycji lidera w szybko rozwijającej się branży zakładów sportowych na rynku światowym, we wszystkich poziomach. Widzimy w AMELCO odpowiedniego partnera do realizacji tego celu.”
Właściciel i założyciel AMELCO, Pan Damian Walton, powiedział: „Nasza umowa z INTRALOT jest ważnym wskaźnikiem uznania wysokiego kalibru naszej platformy zakładów i ogromną szansą, aby uzyskać dostęp do światowych rynków dzięki szerokiej i prestiżowej grupie klientów i wiedzy INTRALOT. Cieszymy się z bliżej pracy z zespołami zarządzania oraz technicznymi INTRALOT, by wykorzystać możliwości wzrostu poprzez produkty i usługi na światowym poziomie.”
O INTRALOT:
INTRALOT, giełdowa spółka publiczna założona w 1992 roku, jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie gier i operatorem działającym w 55 regulowanych jurysdykcjach na całym świecie. Z €1.91 mld obrotów i ponad 5200 pracownikami na całym świecie w 2015 r. INTRALOT jest korporacją napędzaną innowacyjnością skupiającą rozwój swojego produktu na doświadczeniu klientów. Firma ma wyjątkową pozycję do oferowania rynkowi loterii i organizacjom rynku gier rozwiązań sprawdzonych na rynku detalicznym oraz doświadczeniem operacyjnym. Dzięki zastosowaniu dynamicznego i wielokierunkowego podejścia, INTRALOT oferuje zintegrowany portfel najlepszych w swojej klasie systemów i rozwiązań do gier i usług uwzględniający wszystkie dziedziny Gamingu (loterie, zakłady, interaktywne VLT). Gracze mogą cieszyć się płynnym i spersonalizowanym doświadczeniem poprzez ekscytujące gry i treści premium na wielu kanałach dystrybucji, zarówno detalicznych jak i interaktywnych. INTRALOT został wyróżniony prestiżowym certyfikatem WLA Responsible Gaming Framework nadanym przez World Lottery Association (WLA) dla jego działalności na globalnym rynku loterii.
Więcej informacji: www.intralot.com
O AMELCO:
Amelco buduje rozwiązania dla rynku handlowego oraz zakładów sportowych dostosowane do specyfikacji swoich klientów. Firma powstała w 2006 roku ze wsparciem wiedzy technicznej zdobytej z budowania rozwiązań programistycznych dla wycen, handlu i platform realizacji usługi pośrednictwa oferowanych w globalnym sektorze bankowości elektronicznej. Przedsiębiorcze rozwiązania dla rynku zakładów sportowych AMELCO są uznawane za jedne z najlepszych.
Więcej informacji: www.amelco.co.uk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."