Ostatnia aktualizacja: 15 stycznia 2024
Partner iGB oczekuje kolejnego wzrostu rejestracji delegatów na tegoroczną Konferencję Partnerską w Berlinie (BAC). Konferencja, która odbędzie się w dniach 1-4 listopada, spodziewa się, że będzie gościć 3.250 delegatów, w porównaniu z około 3.000 z ubiegłego roku.
Berlin Affiliate Conference obejmie pełny harmonogram treści edukacyjnych, skupiających się na narzędziach związanych z firmą, technologiach marketingowych, płatnych i social mediach oraz strategiach SEO.
Tegoroczne konferencje organizowane z okazji BAC obejmują sesje dotyczące: kar nakładanych przez Google, marketingu influencerów, reklam w serwisie Facebook i korzystania z podejścia opartego na danych do mediów społecznościowych.
Jak zwykle przy powitaniu będą serwowane również powitalne drinki i nie zabraknie sesji relaksacyjnej, zapewniając delegatom naprawdę ciekawą oprawę tej Konferencji.
BAC z przyjemnością powitał William Hill, 888.com, EGO i iAffiliates jako sponsorów premium z okazji tegorocznych wydarzeń.
Konferencja po raz kolejny odbędzie się razem z EiG, oferując delegatom szansę spędzić tydzień w Berlinie w czasie najważniejszych wydarzeń branżowych.
Szefowa działu iGaming Business, Shona ODonnell, powiedziała: „Są to najlepsze czasy dla Berlińskiej Konferencji, której znaczenie i ranga rośnie co roku.
„Łącząc się z EiG, mamy nadzieję, że delegaci znów będą cieszyć się tygodniem w Berlinie, gdzie mogą się połączyć w doświadczeniach i uczyć się od najtęższych umysłów w branży online”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."