Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Buenos Aires. 26. edycja SAGSE w Buenos Aires była obarczona trudnościami, które nie będąc winą zespołu organizującego, bardziej odzwierciedlały obecną sytuację gospodarczą w Argentynie.
Pomimo tych niesprzyjających okoliczności, show ruszył do przodu, a stoisko Merkur Gaming ponownie stało się centralnym punktem tego wydarzenia.
SAGSE został zmuszony do zmiany swojej tradycyjnej daty listopadowej na wrześniową: datę zbyt bliską dla targów G2E w Las Vegas w oczach wielu oczekiwanych wystawców. Merkur Gaming, jako złoty sponsor SAGSE, zdecydował się jednak nadal wspierać swój lokalny zespół (założony w 2017 roku), Merkur Gaming Argentina.
Wystąpienie z pełnym zespołem, zaprezentowaną gościnnością w popularnym ogródku piwnym Merkur i prezentacją popularnych szaf Avantgarde i Evostar opłaciło się stukrotnie. Prezentowane na stoisku były także gry z najwyższej półki, takie jak Pharao’s Riches, Deep Sea Treasure i Asian Challenge.
Razem z innymi firmami z Grupy Gauselmann, ekspertami w zakresie obsługi gotówki GeWeTe i edict, światowym wyłącznym dostawcą gier slotowych Merkur na rynek gier hazardowych online, Merkur Gaming przygotował wspaniałe show, na którym stoisko Merkur było punktem centralnym całego show.
SAGSE mógł być mniejszy niż poprzednio, ale nie mniej żywy, dzięki entuzjastycznemu odbiorowi przez odwiedzających. Wiadomość przekazana do odwiedzających po pokazie, że na imprezę w 2019 roku SAGSE powróci do swojego tradycyjnego listopadowego slotu w kalendarzu, została bardzo pozytywnie przyjęta przez wszystkich. Wskazuje to drogę dla tego pokazu informacji i urządzeń branży hazardowej, by ponownie stać się reprezentacyjnym wydarzeniem nie tylko w Argentynie, ale w całej Ameryce Łacińskiej.
Podsumowując, SAGSE Charles Hiten, dyrektor generalny Merkur Gaming Americas, zauważył:
O Merkur Gaming:
Merkur Gaming jest międzynarodową marką sprzedaży i rozwoju koncernu Gauselmann GmbH z siedzibą w Lübbecke (Nadrenia Północna-Westfalia) w Niemczech. W 2017 r. wolumen działalności Gauselmann Group przekroczył 2,9 mld EUR. Grupa zatrudnia obecnie prawie 13 000 osób.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."