Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2019
NOVOMATIC Gaming Colombia zaprezentuje wiodący wybór nowych produktów jako platynowego sponsora podczas 21. edycji programu FADJA American Gaming.
W Centrum Wystawienniczym Corferias w Bogocie w dniach 10-11 kwietnia NOVOMATIC zaprezentuje swoją siłę w tym regionie, na stoisku nr 58 z ekscytującymi premierami gier i urządzeń dla Ameryki Łacińskiej.
Na początku i w środku ich stanowiska będzie widoczny to nowy THUNDER CASH ™ Link w szafce PANTHERA™ 2.27. Nowe tytuły automatów, debiutujące również w Ameryce Łacińskiej będą pokazywane właśnie na FADJA 2019.
Podniecającą gra dla tego rynku jest Lucky Lady’s Wild Spell ™, która odkrywa na nowo niezwykle popularną postać Lucky Lady z całkowicie nową, dziką funkcją. Całość gier tam prezentowanych obejmuje również nowe tytuły, takie jak Emperor’s China™, The Great Conqueror™, Empress of the Pyramids™ i Asian Dragon™ hot.
Mieszanki z wieloma grami są starannie zaprojektowane, aby oferować gry najbardziej popularne wśród graczy na różnych rynkach. Nowe ukierunkowane miksty będą pokazywane w FADJA w szeregu automatów, w tym w PANTHERA Curve™ 1.43, V.I.P. Lounge™ 2.32 i GAMINATOR® Scorpion 2.24.
Zupełnie nowy Impera Line™ HD Edition 7 ma również zaimponować uczestnikom zwycięską różnorodnością znanych i nowych tytułów, takich jak Asian Fortunes™, Little Pharaoh™ i Cash Crown™. Na wystawie pojawi się również NOVO LINE™ Interactive Edition X1, który będzie specjalnie skierowany do Ameryki Łacińskiej, Concurve Edition 4 z wyborem tytułów oraz The Legend Gaminator® 1T z szeroką gamą najwyższej klasy gier.
Obecnie na żywo z wyborem swoich treści online, NOVOMATIC Interactive Division – Greentube będzie również mocno reprezentowana na stoisku NOVOMATIC w FADJA w Kolumbii. Szczególnie będą tam omawiane interaktywne opcje dostępne na tym rynku.
Lawrence Levy, NOVOMATIC VP Global Sales, powiedział:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."