Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
„Świecące światło na ekosystem gier w Afryce” to temat nowej kreatywnej kampanii opracowanej przez Clarion Gaming w ramach wsparcia drugiej edycji ICE Africa, która odbędzie się w dniach 2-3 października 2019 r. w Sandton Convention Center w Republice Południowej Afryki.
Dwudniowa wystawa i konferencja mają na celu wykorzystanie sukcesu zeszłorocznej premiery, która przyciągnęła 1597 specjalistów od gier z 89 krajów. Wysoki poziom reprezentacji potwierdził status ICE Africa jako imprezy prezentacyjnej dla całego regulowanego hazardu na afrykańskim kontynencie dla wielu krajowych gospodarek.
Clarion rzuca światło na ICE Africa, Kate Chambers, dyrektor zarządzający Clarion Gaming i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie ICE do Afryki, wyjaśniła:
„ICE Africa może wnieść wkład inwestycyjny i ekonomiczny na pierwszy plan” – stwierdził
John Kamara, współzałożyciel firmy konsultingowej Global Gaming Africa i jeden z najbardziej szanowanych liderów myśli w całym afrykańskim przemyśle hazardowym, który został potwierdzony oficjalnie jako ambasador marki ICE Africa 2019.
Zastanawiając się nad swoją rolą jako ambasadora marki, John Kamara powiedział: „
Patrząc w przyszłość na kolejny etap rozwoju, John Kamara dodał:
Radostina Ganeva, kierownik ds. Marketingu i PR w firmie EGT oświadczyła:
Stale rosnąca lista wpływowych wystawców w tej edycji ICE Africa zgromadziła już następujące firmy: 1xBet; 4 Leaf Lotto; Aardvark Technologies; Amelco; Asia Live Tech; Bet Invest; Betconstruct; BetGenius; Betkey; Betomall; Betting Entertainment Technologies (BET); Cash Support; Chetu; COR NET; Digitain; EMIRAT AG; Ezugi; Gambee; Gamble Tech; Gamble Media Works; Gaming Laboratories International (GLI); Global Bet; Golden Race; HC Terminals; HoGaming; Honore Gaming; iDoBet; iovation; Kiron Interactive; Lottery Solution; Meridian; Merkur; Mondogaming; nano Vo; Neosurf Cards SAS; Netrefer; Nsoft; Quanta; Reac BV; Reblaze Technologies LTD; RISQ; Ruby Technologies; SB Betting Software; Slotegrator; Spintec d.o.o; Sportradar; STM Consulting / BtoBet; Trojkatech; Turf Sport; TV Bet; UK Telecom Distribution; V.N.E; Virtual Generation Limited; WireCapital LTD; i XS Games.
Trzy z tych firm które zapowiedziały już dziś swój akces wystawiając się na tej kolejnej edycji ICE Africa, posiada polskie biznesowe korzenie, co dobitnie świadczy o innowacji i kreatywności naszych rodzimych przedsiębiorców branżowych.
Bezpłatna konferencja i wystawa ICE Africa 2019 stanowią nieocenioną okazję dla operatorów, organów regulacyjnych i dostawców do spotkań, nawiązywania kontaktów, dzielenia się najlepszymi praktykami i oglądania najnowszych produktów gier wiodących innowatorów w branży. Opisani przez obserwatorów branży jako „Pokazowe wydarzenie, z którego Afryka może być dumna”, uczestnicy skorzystają z programu obejmującego angażujące treści, w tym Przywództwo Myśli, szkolenia, regulacje, online kontra handel detaliczny, zintegrowane ośrodki, branding, marketing, sport i e-Sport i parę innych.
Zapowiada się, że kolejna edycja ICE Africa będzie znaczącym wydarzeniem branżowym na tym kontynencie i wejdzie na stałe w cykl terminów światowych wystaw, niezbędnych do integrowania świata rozrywki na tym stosunkowo nowym i wciąż pełnym możliwości rynku. Przedstawiciele regulatorów wielu afrykańskich krajów przybędą również na tą wystawę w celu nawiązania biznesowych kontaktów z branżowymi firmami oraz wypracowaniu nowych regulacji wynikających ze specyfiki tego biznesu. Wystawa oraz odbywające się na niej liczne konferencje i panele dyskusyjne będą stanowić doskonałą platformę do dalszych decyzji i regulacji prawnych w wielu krajach Afryki.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich możliwości dostępnych w jedynym ogólnoafrykańskim wydarzeniu gry i zarejestrować się, odwiedź: http://iceafrica.za.com/
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."