Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2022
STS – największy bukmacher w Polsce, który działa również na kilkunastu rynkach europejskich – w ramach niedawno rozpoczętej kampanii reklamowej „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”, zaprezentował kolejnego globalnego ambasadora, którym został legendarny skoczek narciarski Martin Schmitt.
To trzykrotny medalista olimpijski, dziesięciokrotny medalista mistrzostw świata, wicemistrz świata w lotach narciarskich oraz dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach.
Skoczek od jesieni 2019 roku będzie globalnie współpracował z STS na wszystkich rynkach, w których działa bukmacher. Na początku listopada br. STS zaprezentował też innego globalnego ambasadora – byłego bramkarza Petera Schmeichela.
Nasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika. Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich. Jest doskonałym przykładem jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej dlatego współpraca z trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. STS od lutego 2019 roku rozpoczął działalność na kilkunastu rynkach europejskich. STS jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność zagraniczną. W planach jest dalsza ekspansja międzynarodowa. Obecnie spółka posiada ponad 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generują kanały online – aplikacja dedykowana systemom Android oraz iOS, strona internetowa oraz jej mobilna wersja.
Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa, KSW czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu, m.in. x-kom AGO.
Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."