Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Złoty medalista Mistrzostwa Świata w Brazylii został ambasadorem marki Totolotek. Łukasz Podolski będzie twarzą jednego z najstarszych i najbardziej znanych polskich bukmacherów, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.
Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu, czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie w Polsce gościć w bardzo widoczny sposób. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.
Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec, polskiego pochodzenia ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła “Twój Bukmacher” zapewniają graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.
Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży, w tym stawiając na najlepszą na rynku ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży w których klienci mogą korzystać z prostych w obsłudze terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich oblicze na rzecz miejsc nowoczesnych i przyjaznych klientom.
Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. –
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."