Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2020
ICE London tworzy „rewolucyjne” poszukiwanie skarbów AR, aby pomóc odwiedzającym w „Step, Look, Dive and Leap into the Future”.
Rozszerzając temat „Step into the Future” na 2020 r., ICE London zaprezentowało na szeroką skalę swoją najnowszą pionierską inicjatywę, zaproszenia do rzeczywistości rozszerzonej (AR), które doprowadzą do pierwszego wrażenia podczas wystawy wkrótce się rozpoczynającej.
Podkreślając referencje technologii gier, ICE London nawiązało współpracę z SPARK, wiodącą agencją AR, CGI i VR, aby zapewnić wyjątkowe poszukiwanie skarbów na powierzchni 49 500 m2, które wydarzenie zajmie w ExCeL w Londynie (4-6 lutego) ). Ponad 35 000 profesjonalistów z branży gier, którzy mają wziąć udział w wydarzeniu w 2020 roku, będzie mogło wziąć udział w AR, używając swoich smartfonów do interakcji z futurystycznymi treściami, a także z planem sztucznej inteligencji AI.
Korzystając z motywów z kreacji „Step, Look, Dive and Leap into the Future”, użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcje z tancerzem ICE London, a także futurystycznymi robotami, samochodami, a nawet statkiem kosmicznym, aby zwiększyć swoje doświadczenie w ExCeL London i poruszaj się po największej na świecie wystawie innowacyjnych gier.
Dan Betts, szef ds. Strategii w SPARK, wyjaśnił:
SPARK zapewnił najnowocześniejsze strategie technologiczne AR dla wielu wiodących marek, w tym Lego, AirBus i Nissan, ale według Betts, ICE London reprezentuje zupełnie nową ofertę dzięki zaangażowanej, kierowanej technologią publiczności, którą przyciąga z całego świata krajobraz gier.
ICE to idealne miejsce dla tej technologii i wyjątkowy sposób jej wdrażania. Dzięki AR wiele firm po prostu używa go do kierowania reklamy na dzieci lub wprowadzenia jednego produktu, ale ICE London jest naprawdę inna, zarówno ze względu na swoją skalę, jak i fakt, że ludzie na wystawie stanowią idealny cel dla nowych pomysłów takich jak ten . AR jest tradycyjnie instalowany w określonych punktach za pomocą markerów QR, ale to, co zaprojektowaliśmy dla ICE London, jest naprawdę interesujące, rewolucyjne i innowacyjne!
Betts podsumował:
Aby dowiedzieć się więcej o doświadczeniach rozszerzonej rzeczywistości ICE London i pobrać zasoby, odwiedź: www.icelondon.uk.com/look-into-the-future
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."